tromaktiko: Πρατήριο Καυσίμων AEGEAN στα Δυτικά προάστια

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Πρατήριο Καυσίμων AEGEAN στα Δυτικά προάστια



Σε πρατήριο AEGEAN στα δυτικά προάστια πήγα να βάλω καύσιμα. Λέω 30 euro αμόλυβδη, και ο νεαρός υπάλληλος με εξυπηρετεί. Του δίνω 50 euro μου δίνει τα ρέστα και μου λέει θέλετε απόδειξη? Βεβαίως λέω. Βάζει το χέρι στην τσέπη και βγάζει ένα πάκο από προφανώς κομμένες αποδείξεις αλλων που δεν τις πήραν και ψάχνει να βρεί κάποια που θα είναι 30 euro. Του λέω θέλω τη δικιά μου (υπερβολικός κι εγώ). Με κοιτάει σα να του σκότωσα τη μάνα και μου λέει είναι το ίδιο. Η απόδειξη κόπηκε αυτόματα δεν έχει διαφορά! Του λέω δε με νοιάζει εγω θέλω τη δικιά μου. Μου λέει πηγαινε μέσα και παρτην!!! Κοντοστέκομαι λίγο αφού δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννούσε βγαίνω από το αμαξι και πάω προς το ταμείο στο κτάστημα. Μέσα δεν ήταν κανείς, εγω νόμιζα οτι θα μου τη δώσει κάποιος. Γυρνάω πίσω και τον κοιτάζω και ψιλοσκιάζομαι είναι η αλήθεια γιατί σκέφτομαι οτι εχω αφησει το αμαξι με τα πράματα μου εκει και ενας τύπος στραβωμένος κάθεται και με παρατηρεί καλα καλα. Μπαίνω μέσα και μου λεει εκει στο μηχάνημα. Τη βλέπω την κόβω και πάω προς το αμαξι. Αυτός συνεχίζει να μη στραβοκοιτάει και να μου λεει οτι ήτανε το ίδιο πράγμα αμα μου έδινε μια αλλη απόδειξη αλλα εγω δεν εδωσα σημασια και έφυγα. Με εξόργισε το σκηνικό αφάνταστα, αφού καθημερινά βλέπω οτι παρόλο το πακετο που τρώμε ολοι μας, υπάρχουν πολλοι που δε σέβονται τίποτα και κανεναν. Εγώ ευγενικά του ζήτησα να μου δώσει την απόδειξή μου και αυτός θίχτηκε κιολας γιατι νόμιζε οτι τον ειπα κλέφτη. Αλλα δυστυχως δε του έκοβε καθόλου να σκεφτεί οτι αν 1 στο εκατομμύριο με τσίμπαγε κάποιος 10 μετρα έξω απο το πρατήριο και μου ζηταγε την απόδειξη, όταν εγω θα του έδινε μια που θα ήτανε κομένη πριν από ενα μήνα, θα έσκιζε και εμενα και αυτον. Προφανώς όμως το παλικάρι βαρίοταν να παει να τη φέρει και με εβγαλε απο το αμαξι σαν τιμωρια που του τη ζητησα να την κοψω μόνος μου. Αντι να σεβαστεί το γεγονος οτι εχει δουλεια ενω άλλοι πεινανε και αλλοι κανουν αμαν να στεριωσουν καπου, ο φίλος μας το επαζε βαρύ πεπόνι. Δεν πάμε καθόλου καλά, γιαυτό και δε μας παίρνει και κανεις στα σοβαρα...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!