Ενώ όταν είχαμε καλέσει μας είχαν ενημερώσει ότι βλέπουν την κράτηση απλά δεν έχουν τραβήξει τα χρήματα από το λογαριασμό. Το αποτέλεσμα είναι όλα τα οικονομικά εισιτήρια (μέσω του site των εταιριών) για την περίοδο που επιθυμώ έχουν εξαντληθεί. Απαράδεκτοι
Αναγνώστης
------------------
Μπορεί να μας ενημερωσει καποιος τι γινεται με την grupon kai σχετικα με τα ακτοπλοικα εισητηρια΄. ξαφνικα ακυρωθηκαν ολα και δεν σηκωνει κανενας τηλ
Αναγνώστης
--------------------
Εμένα η διαδικασία όσον αφορά την GROUPON κύλησε τέλεια..
Πάμε στην AIRFASTTICKETS τώρα... Στις 6/6 κλείνω 10 εισιτήρια, κάνω κράτηση και εξοφλώ το κόστος τους την ίδια ημέρα... Μου έρχεται επιβεβαιωτικό e-mail ότι όντως επιβεβαιώθηκε η εξόφληση του ποσού μου και ότι σε 48 ώρες θα έχω τα εισιτήρια...Δηλαδή στισ 8/6 άντε 9/6 με μια μικρή και λογική καθηστέρηση... Πέρνω τηλέφωνο στις 14/6 να ρωτήσω τι γίνρται και γιατί δεν έχω ακόμα τα εισιτήρια και μου λένε ότι έδωσαν προτεραιότητα λόγω Αγίου Πνεύματος σε εισιτήρια του Ιουνίου... Στις 16/6 μου έρχεται e-mail ότι ζητούν συγνώμη για την καθηστέρηση και μου λένε ότι σε 48 ώρες θα! έχω τα εισιτήρια, δηλαδή στις 18/6..
Και τώρα αρχίζει το γελοίο της ιστορίας: Σήμερα, 21/6 ήρθε το πρώτο e-mail ότι δεν υπάρχει εισιτήριο για μια διαδρομή που έχω επιλέξει...
ΠΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΟΤΑΝ ΑΡΓΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ 16 ΗΜΕΡΕΣ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΝΩ 5 ΛΕΠΤΑ?
Ζήτησα τα χρήματα μου πίσω, τηλέφωνα δεν σηκώνουν και έστειλα e-mail, αν μέχρι την Παρασκευή δεν έχουν επικοινωνήσει θα πάω στην εταιρεία για να ξεκαθαρίσω μια και καλή τα πράγματα και φυσικά να μην ξαναπλησιάσω τους κυρίους...
Αναγνώστης