tromaktiko: Απάντηση στο "Μία αποψη ενός ασφαλιστή για τον ντόρο με το anytime της Ιντεραμέρικαν"

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Απάντηση στο "Μία αποψη ενός ασφαλιστή για τον ντόρο με το anytime της Ιντεραμέρικαν"



Σχετικά με αυτό το άρθρο, http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/anytime.html , έχω να πω ότι αν και δεν ανήκω στον χώρο των ασφαλιστών και είμαι ιδιώτης που και εγώ ψάχνω μια καλύτερη τιμή για να ασφαλίσω το όχημά μου, μου κάνει θετική εντύπωση ο τρόπος που προσεγγίζει το θέμα ο αναγνώστης.
Δεν είναι αφοριστικός προκειμένου να προστατέψει τον κλάδο του. Σε αντίθεση με αυτόν, πριν μερικές μέρες, και με αφορμή την ανανέωση του συμβολαίου μου, από πρακτορείο ασφαλειών στο οποίο ήμουν για χρόνια πελάτης, αλλά δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ μαζί τους, τους ζήτησα μια όσο το δυνατόν οικονομικότερη προσφορά. Αφού μου την έκαναν (σε εταιρεία πρακτικά ανύπαρκτη) κοινώς δεν την ήξερε ούτε η μάνα της, τους ρώτησα για το anytime. Και αντί να χρησιμοποιήσουν εύλογα και πραγματικά επιχειρήματα υπέρ ή κατά αυτής της επιλογής (προφανώς κατά ώστε να μείνω σε αυτούς) ξεκίνησαν ένα παραλλήρημα δυσφήμισης γενικότερα της Interamerican, μη αξιπιστίας της, έλλειψης κεφαλαίου κλπ..Έλα όμως που λίγες μέρες νωρίτερα είχε τύχει να εμπλακώ σε ατύχημα και με το που κατέθεσα τα χαρτιά στην Interamerican μου εξέδωσαν επιταγή πληρωμής-αποζημίωσης την ίδια ακριβώς ημέρα..Και όταν τους το έθεσα υπόψιν, πως μια εταιρεία με κεφαιλαιακό πρόβλημα κλπ από την άλλη αποδεικνύεται τόσο καλοπληρώτρια η εκπρόσωπος του πρακτορείου μάσαγε τα λόγια της..
Και για να προλάβω ενδεχόμενα κακόβουλα σχόλια, δεν είμαι πελάτης της Interamerican μέσω του anytime, αλλά μέσω ασφαλιστή για το μόνο λόγο ότι όπως πληροφορήθηκα στο πακέτο της anytime δεν υπάρχει νομική προστασία, κάτι το οποίο ήθελα για παν ενδεχόμενο. Ενώ στο μηχανάκι που είχα ήμουν στη Victoria πάλι μέσω πρακτορείου ασφαλήσεων...Αυτά για να μη θεωρηθώ από καλοθελητές ότι έχω συμφέρον να υποστηρίξω την μία ή την άλλη εταιρεία..
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!