tromaktiko: Καταγγελία για BET365

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Καταγγελία για BET365



Μεγάλη ταλαιπωρία πέρασα μέχρι να μπορέσω να κάνω ανάληψη 1000 ευρώ που είχα κερδίσει στην BET365.
Αφού τους έστειλα την ταυτότητα μου όπως σέ ολες τις στοιχηματικές εταιρείες, αφού με πήραν τηλέφωνο για να επιβεβαιώσουν ότι ανήκει σε μένα το νούμερο, αφού μου στείλανε γράμμα με κώδικο που έπρεπε να εισάγω στο σύστημα τους ώστε να είναι σίγουροι για τη διεύθυνση κατοικίας μου, τελικά μου είπαν ότι θέλουν αντίγραφο της paysafe με την οποία είχα κάνει κατάθεση πρίν απο πέντε μήνες ώστε να μου επιτρέψουν να κάνω ανάληψη. Όταν τους είπα ότι εισήγαγα τον κωδικό και την πέταξα μου ζήτησαν άκουσων άκουσων να πάω στον περιπτερά και να πάρει τηλέφωνο αυτός στην paysafe ώστε να βρεί τον κωδικό απο την κάρτα. Τρίχες δηλαδή για να μη μου δώσουν τα λεφτά. Όταν ρώτησα ένα φίλο μου περιπτερά γέλασε και μου είπε ότι αυτό δε γίνεται...Άν μπορούσε να έχει τόσο εύκολα κωδικούς θα ήταν πλούσιος μου είπε. Τελικά αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο στην Αγγλία για πολοστή φορά και να ζητήσω τον υπεύθυνο ασφαλείας ώστε να του εξηγήσω με τα κουτσά αγγλικά μου τη συναίβει ώστε να δωθεί λύσει. Η εξυπηρέτηση σε όλο της το μεγαλείο και έχει και Έλληνες για προσωπικό εξυπηρέτησης τάχα για να διευκολύνεσαι με τη γλώσσα. ΝΤΡΟΠΗ!!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!