tromaktiko: Πληρωμή - κρατήσεις απογραφέων

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Πληρωμή - κρατήσεις απογραφέων



Ειμαι ανεργος και δεν ειμαι στον ΟΑΕΔ. Παρουσιάστηκε η δυνατότητα να εργαστω σαν απογραφεας κατα την περιοδο της απογραφης πληθυσμου και κατοικιών.Οι κρατησεις (σαν ιδιωτης που ειμαι ) φτανουν το 25%.
Στα 400 ευρω, που θα πάρω σε 2-3 μήνες, έχω 100 ευρώ κρατησεις και φορο.
http://www.statistics.gr/portal/page/portal/ESYE/BUCKET/General/Economic_quest_answers.pdf

Στο σεμιναριο που περασα (και) κατα την διαρκεια της απογραφης κανεις απο τους "προϊστάμενους" της Στατιστικης Υπηρεσιας δεν γνωριζε τιποτα για της κρατησεις και το φορο.
Μολις τελειωσε η απογραφη και "δυστυχώς", αφού παρεδωσα τα απογραφικα δελτια, βγηκαν ολα στη φορα.
Δεν λεω να μην πληρωσω φορο και κρατησεις, αλλα 100 ευρώ στα 400 μου φαινονται πολλα.
Δεν ειμαι ο Ωνασης αλλα ο Θανάσης...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!