tromaktiko: Απάντηση στο: "Σχετικά με τις οργανωμένες παραλίες"

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Απάντηση στο: "Σχετικά με τις οργανωμένες παραλίες"



Θέλω να ρωτήσω κάτι τον τόσο αγανακτισμένο της παρακάτω ανάρτησης: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_7972.html

Βρε μεγάλε ατελείωτε υπεύθυνε και φανταστικέ, μήπως μπορείς να μου πείς από πότε και με τίνος την άδεια άρχισαν να λειτουργούν στις παραλίες όλα αυτά τα φαρμακεία (γιατί φαρμακεία είναι και όχι καταστήματα); Ποιός τους έδωσε την άδεια να καταπατούν την ελεύθερη ελληνική παραλία, να την κλείνουν με κάγκελα και σύρματα, να τοποθετούν ξαπλώστρες και το πιο βασικό να σου ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ όχι μόνο να καθίσεις κοντά στο σημείο, όπου αυτοί έβαλαν τις ξαπλώστρες αλλά και απλά να περάσεις απαιτώντας ταυτόχρονα εξωφρενικά ποσά για να σου "επιτρέψουν" ( αν είναι δυνατόν)την όποια είσοδο και παραμονή; Ποιός δήμαρχος ή άλλος ανώτερος ή ανώτατος δημόσιος υπάλληλος τους πούλησε ή τους νοίκιασε κομμάτι ελληνικής παραλίας και τους υπέγραψε σχετική άδεια για να στήσουν τα φαρμακεία τους και στην οποία εγώ πρέπει να πληρώσω για να την απολαύσω, καταπατώντας μου το δικαίωμα της ελεύθερης πρόσβασης; Ποιός νόμος δίνει αυτό το δικαίωμα; Σε παρακαλώ πάρα πολύ άν γνωρίζεις το συγκεκριμένο νόμο που επιτρέπει να υπάρχουν όλα αυτά τα φαρμακεία στις παραλίες, να μου τον πεις και εγώ που είμαι λά! τρης της θάλασσας, θα κτίσω (με αυτ! ό το νόμο) ένα σπίτι στην παραλία και θα έχω κάθε μέρα ανοιχτή την αυλή μου, για να μπορούν όλοι να έρχονται να κάνουν μπάνιο.
Υ.Γ. Επειδή δεν είμαι πλεονέκτης θα προσφέρω τις ξαπλώστρες και τους καφέδες ΔΩΡΕΑΝ.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!