Πως γινεται η δεξια να ειναι παντα αδεια και οι αριστερη γεματη απο τον καθενα αργοσχολο χασομερη?
Στο κατω -κατω μπορει να γενναει η γυναικα μου ,να επαθε καρδια ο πατερας μου θα μου πεις εσυ να παω με το οριο των 120
Και ποιος σου ειπε οτι για ολα τα ατυχηματα φταιει η ταχυτητα?Μηπως ειναι η ευκολη λυση?
Πηγαινε δεξια λοιπον αν δεν τρεχεις και σε τις εξυπναδες
Αναγνώστης
---------------------------
Αν και δεν γράφω κάτι για να έλθω σε προσωπική αντιπαράθεση με κάποιον, αλλά για να υπενθυμίσω σε κάποιους τα αυτονόητα και τα λογικά που ξεχνούν, έχω να πω τα εξής:
Άνθρωπε προσβλητικέ ατύχησες, στην ταχύτερη να έχω πιάσει στην Αττική οδό 150 και μάλιστα με το φλας αριστερό μόνιμο για να υποδείξω την προσπέραση, χωρίς να αναβοσβήνω τα φώτα, επανερχόμενος πάντα στην δεξιά λωρίδα.
Σχετικά με τα 250 που έγραψες μάλλον για κάποια Πόρσε, κάποιου μουράτου κυρίου, που σου έκανε σινιάλο θα αναφέρεσαι. Ναι έχω δει και τζιπ με πινακίδες Λουξεμβούργου που έκανε πολύ χειρότερα σινιάλα και πήγαινε όντως με 250 (για να μην θεοποιούμε για τον πολιτισμό τους και τους ξένους έτσι;)
Απο κει και πέρα ευελπιστώ στο ότι ο άλλος θα καταλάβει και θα κάνει το δέον σύμφωνα με τον ΚΟΚ δηλαδή να μην κάνει κατάχρηση των δύο λωρίδων κυκλοφορίας που είναι ουσιαστικά για προσπέραση.
Επίσης, η εμπειρία μου δείχνει ότι έχω έρθει πολύ κοντά σε σοβαρό ατύχημα μόνο και μόνο επειδή κάποιος πήγαινε εξοργιστικά αργά στην μεσαία λωρίδα.
Συνεπώς πριν βρίσεις αυτόν που με “κόβεις” ξεκίνα πρώτα από τον εαυτό σου διότι με όσα λίγα έγραψες μάλλον είσαι από αυτούς που ανέφερα στο αρχικό άρθρο, τους γενικά αδιάφορους και "καναπεδάτους", "περιπατητές" οδηγούς που σίγουρα θα κάνεις κι άλλες παραβάσεις πιο σοβαρές (μη χρήση φλας, απότομη αλλαγή λωρίδας, ομιλία στο κινητό, πρόκληση θορύβου κλπ) κι εννοείται πως θα βγαίνεις κι από πάνω βρίζοντας και προκαλώντας φασαρίες. Η συμπεριφορά σας είναι κακή και προβλέψιμη τόσο στον δρόμο όσο και σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής σα! ς όπως ανέφερα.
Δυστυχώς, μακριά από αυτούς, λέω κάθε μέρα αλλά δυστυχώς είστε πολλοί...την ατυχία μου :)
Δεν θα ήθελα να δώσω συνέχεια. Απλά εφαρμόστε τον ΚΟΚ, που εδώ συμφωνούμε είναι για όλους, πιο συνετά και μην προκαλείτε. Δεν είναι ανάγκη να ξέρουμε τα πάντα κι εγώ δεν τα ξέρω όλα προς Θεού. Η τήρηση των προβλεπομένων και η σωστή χρήση του δρόμου δείχνει αν μη τι άλλο πολιτισμό που δυστυχώς στην Ελλάδα είναι εξαφανισμένος.
Αναγνώστης
----------------------------
Φίλε πόσο συμφωνώ μαζί σου....Κάθε μέρα κάνω χρήση της παραλιακής λεωφόρου,που συνήθως γίνεται της κακομοίρας από κίνηση.
Ομως έχω πρατηρήσει απειρες φορές, οτι ενώ υπάρχουν λίγα αυτοκίνητα, δεν μπορεί να διεξαχθεί φυσιολογικά η κυκλοφορία, γιατί
απλά κάποιοι "καθυστερημένοι"΄βρίσκονται στην αριστερή και στην μεσαία λωρίδα και οδηγούν με μικρή ταχύτητα.
Οταν τους ανάβω τα φώτα να κάνουν δεξιά, κουνάνε το χέρι που σημαίνει τι θέλω και ενοχλώ τον ύπνο τους.Τι να εξηγήσεις στα ζώα?
Τα αυτονόητα ??????????????????? Ξέρεις πόσες φορές εχω σκεφτεί να επισημάνω στον τροχονόμο οτι και αυτό ειναι τροχαία παράβαση
με την οποία δεν ασχολούνται ?Ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί να τους πάρω παραμάζωμα με το αυτοκίνητο ( ειναι παληό και δεν τρελλαίνομαι)
και να τους πάω σερνοντας ? Ξερεις πόσοι απο αυτούς είναι η κύρια αιτία τροχαίων ατυχημάτων ?
Ολοι αυτοί οι κοιμάμενοι και καθυστερημένοι Ελληναράδες, ας βγούν λίγο έξω απο τα χωριά τους να δουν την οδική συμπεριφορά των οδηγών
του εξωτερικού.Διαφορετικά να χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ και να αφήσουν τους δρόμους ελεύθερους.
Αναγνώστης
----------------------------
Επειδή, ειδικά σε λεωφόρους όπως η Εγνατία Οδός, ούτε η αριστερή είναι για όσους τρέχουν με 250 απαιτώντας οι προπορευόμενοι να εξαφανίζονται απο μπροστά μας αναβοσβήνοντας τα φώτα αλλά ούτε και η δεξιά είναι για να πηγαίνουμε με 90 ή 100 (σε φυσιολογικές καιρικές συνθήκες) όπου το
όριο είναι 130.
Στις κλειστές στροφές ορατότητα δεν υπάρχεί πάντα και ακόμα και εντός ορίου να πηγαίνεις κινδυνεύεις να πέσεις πάνω σε κάποιον που πάει με 90 ή 100. Και όχι, η λύση δεν είναι να πηγαίνουμε μισοί στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης και μισοί στην κανονική.
Η λωρίδα έκτακτής ανάγκης πρέπει να μένει πάντα ελεύθερη. Εάν το αυτοκίνητο δεν τραβάει ή έχουμε φορτίο και δε μπορούμε να τρέξουμε ή ρυμουλκούμε καρότσα/βάρκα/τροχόσπιτο υπάρχουν και οι παλαιές εθνικές οδοί.
Αναγνώστης
----------------------------
Δυστυχώς στην Ελλάδα κάνει ο καθένας ό,τι του γουστάρει κι όπως του γουστάρει !!!
Χρόνια στο εξωτερικό σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας ο κανόνας διδάσκεται ως εξής:
Αριστερή λωρίδα για μεγάλες ταχύτητες ανω των 90-100 κι όταν βλέπεις τον άλλον πίσω σου πατητό τον σέβεσαι και πάς στη μέση.
Μεσαία λωρίδα για ταχύτες μέχρι 90-100.
ΔΕΞΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ για όσους θέλουν να στρίψουν σε έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο και σε όσους θα ήθελαν να εισέλθουν στον αυτοκινητόδρομο για να την βρουν ελεύθερη και ομαλά να μεταβούν στην μεσαία ..
Στο εξωτερικό βέβαια υπάρχει πρόβλεψη για την ομαλή έξοδο/είσοδο σε αυτοκινητόδρομο με μεγάλες ταχύτητες...
Στην Ελλάδα κάνουμε ότι το ακούμε πρώτη φορά κι ας έχουν όλοι οι πολιτικοί, μηχανικοί και άλλοι συνυπεύθυνοι φωστήρες μετεκπαιδευτεί και ζήσει στο εξωτερικό !!! Υπάρχει πάντα μια καλή δικαιολογία για όλες τις παραλείψεις που ανεχόμαστε.
Αυτός πού πάει ΔΕΞΙΑ στους Ελληνικούς Αυτοκινητόδρομους με χαμηλή ταχύτητα είναι επικίνδυνος πρόκλησης σοβαρού ατυχήματος !!! Αυτός που πάει ΑΡΙΣΤΕΡΑ με χαμηλή ταχύτητα απλά ενοχλεί τους υπόλοιπους να τρέξουν.
Πού να πάτε ρε παιδιά, με τέτοιους δρόμους??? Ξανασκεφτείτε το. Δεν είναι για να τρέχεις σ'αυτούς τους δρόμους.. ανάποδες κλήσεις, φθαρμένα οδοστρώματα, τρυπάρες στα καλά του καθουμένου, γλίτζες από λάδια, ζώα, τζάμια ... (γιατί ποιός είπε ότι τα διόδια τα πληρώνουμε για την συντήρηση των δρόμων???) πλημμελής συντήρηση.. αφήστε το καλύτερα.
Πάτε διακοπές σε καμιά ευρωπαϊκή χώρα να τρέξετε να στανιάρετε, να βγάλετε το αποθημένο σας και μετά πίσω πάλι τα κεφάλια μέσα στην ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΜΑΣ !!!
Επίσης να θυμήσω ότι το ανώτατο όριο σε οποιοδήποτε μέρος είναι 110 km !!! Τώρα με ποιά λογική όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να τρέξουν παραπάνω από 130 και κάποια σίγουρα τρέχουν με 200km είναι άλλη και μεγάλη συζήτηση !!!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 1o: ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΤΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... ΠΑΙΖΕΤΕ ΡΩΣΙΚΗ ΡΟΥΛΕΤΑ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΨΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 2ο : ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΔΕΞΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ή ΜΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ (HAZARD LIGHTS) ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ.
Αναγνώστης
----------------------------
Επειδή έχει παρατραβήξει το αστείο με τα όρια ταχύτητας θα ήθελα να σου επισημάνω κάποιες διαφορές ανάμεσα μας
Κατά αρχή ναι είμαι από τα άτομα που πάνε με 200(μιλάω πάντα για ανοιχτούς δρόμους στην εθνική), μου αρέσει η ταχύτητα και για αυτόν τον λόγο τρέχω στην αριστερή όταν ο δρόμος είναι ανοιχτός. Εσύ όμως γιατί πας στην αριστερή λωρίδα όταν ο δρόμος είναι άδειος?? Η απάντηση είναι λόγο εγωισμού. Αδιάφορης για την ασφάλεια των τριγύρω σου και θετής σε κίνδυνο τους πάντες προκείμενου μην σε πέραση κανείς. Γραφείς τους πάντες εκεί που δεν πιάνει μελάνι με μια αιτιολογία αβάσιμη και αστεία. Εάν έχεις την ευγενή καλοσύνη μπορείς να δείξεις τον νόμο που λέει ότι κατά την διάρκεια τις προσπέρασεις υπάρχει όριο ταχύτητας? Είσαι πλήρως παράνομος ,και μόνο που κινήσε με τόσο χαμηλή ταχύτητα στην αριστερή, μιας και η αριστερή λωρίδα είναι μονό για προσπεράσεις. Εγώ υπερβαίνω έναν κανονισμό υπό προϋποθέσεις για προσωπική ευχαρίστηση σε αντίθεση με εσένα που υπερβαίνεις 3-4 κανονισμούς για να προκαλέσεις ατύχημα
Επίσης έχεις σκεφτεί το γεγονός ότι ο άλλος μπορεί να έχει κάποιο άτομο μέσα στο αμάξι που χρειάζεται επείγοντος νοσοκομείο???
Θα σου αναφέρω μια προσωπική ιστορία πριν περίπου 4 χρόνια
Ο πατέρας μου έπαθε ανακοπή. Μίλησα με το εφημερεύον νοσοκομείο και του έδωσα τις πρώτες βοήθειες με τηλεφωνική βοήθεια αλλά έπρεπε επειγόντως να τον κατεβάσω στο νοσοκομείο. Τον βάζουμε στο αυτοκίνητο (το ασθενοφόρο είχε αργήσει) και έφυγα κομμάτια να τον κατεβάσω Αθήνα. Στο ύψος της μεταμόρφωσης συναντάω έναν "μάγκα" να πηγαίνει στην αριστερή με 90 χμ. Παρόλου που ήμουνα συνέχεια με αλαρμ προβολείς και κόρνες ο τύπος σήκωσε το χέρι του και μου έκανε κολωδάχτυλο μέσα από το αυτοκίνητο. Να 'ναι καλά το παλικάρι όπου και να 'ναι αλλά το καλό που του θέλω να μην τον ξανά πετύχω μπροστά μου. Την γλύτωσε τότε λόγο του πατέρα μου (σε τέτοιες στιγμές δεν σταματάς ούτε για κλάσματα δευτερολέπτου) αλλά την επόμενοι φορά δεν θα πατήσω φρένα και ας βγάλει μετά άκρη με τις ασφαλιστικές (εάν ζούμε)
Εν ολίγοις "φίλε μου" δεν υπερβαίνεις μόνο 3-4 κανονισμούς αλλά και τους κώδικες καλής συμπεριφοράς με την απάθειά σου την αναισθησία σου και τον εγωισμό σου
Αν θες να κινήσε αργά σε άδειο δρόμο πιάσε αριστερή όπως κάνω και εγώ ο ίδιος (όταν δεν τρέχω πιάνω αριστερή λωρίδα για να μην εμποδίζω τον συνάνθρωπο μου)
Παρεπιπτόντος αναφέρθηκε για τα ατυχήματα. Άμα μελετήσεις λίγο θα διαπιστώσης ότι τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα είναι εντός πόλεων με ταχύτητες κάτω των 60 χμ από κάτι βόδια που δεν σέβονται την ανθρώπινη ζωή ίτε βγαίνοντας από στοπ ίτε παραβιάζοντας το κόκκινο ίτε στρίβουν με το που ανάβουν φλας παίρνοντας οτιδήποτε βρουν μαζί τους. Είναι τα ίδια βόδια που έχουν σαν δικαιολογία "αφού άναψα φλας έχω προτεραιότητα" ή "ας κράταγες απόσταση ασφαλείας" ή "αν δεν έτρεχες θα προλάβαινες να σταματήσεις" κλπ.
Αναγνώστης