tromaktiko: Σχετικά με: "Δεξιά λωρίδα κυκλοφορία"

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Σχετικά με: "Δεξιά λωρίδα κυκλοφορία"



Το κουράσαμε με την χρήση της αριστερής ή δεξιάς λωρίδας πολύ νομίζω αφού τα πράγματα εκεί είναι ξεκάθαρα θεωρώ.
Αν είμαι στην αριστερή λωρίδα και κινούμαι πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα στην δεξιά (δηλαδή προσπερνάω) δεν βρίσκω κανένα λόγο να κάνω δεξιά και να πατήσω φρένο επειδή έρχεται κάποιος από πίσω μου με 200. Θα περιμένει να προσπεράσω και όταν βρω κενό δεξιά που δεν θα μου δημιουργεί πρόβλημα θα μπω δεξιά για να με περάσει... Από την άλλη όταν βλέπεις κάποιον να πηγαίνει στην αριστερή λωρίδα ενώ η δεξιά είναι άδεια και να σε "αναγκάζει" τον προσπεράσεις από τα δεξιά δεν νομίζω ότι έχει σχέση το αν πηγαίνει ακριβώς στο όριο ταχύτητας. Πήγαινε δεξιά βρε άνθρωπε μου. Δεν είναι δικό σου ο δρόμος. Το πιο επικίνδυνο στον δρόμο δεν είναι αυτός που πάει με 200. Το πιο επικίνδυνο είναι αυτός που οδηγεί εκνευρισμένος και κάνει ελιγμούς...

Μια όμως που μιλάμε για τους δρόμους, αυτό όμως που με κάνει πραγματικά έξαλλο είναι όλοι αυτοί οι οδηγοί που δημιουργούν διπλή λωρίδα στα φανάρια που στρίβουν αριστερά με αποτέλεσμα να μπλοκάρουν και την λωρίδα που θέλει να πάει ευθεία. Αυτό επειδή δείχνει την παιδεία που έχουν, να τους πω ότι όσο τους βλέπω τόσο θα ανοίγω το παράθυρο και θα κάνω την πρωινή μου ψυχοθεραπεία με τα "γαλλικά" μου και την έκταση της παλάμης μου και των δακτύλων μου..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!