tromaktiko: Οι ευχές μου...

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Οι ευχές μου...



Εύχομαι σε ολους αυτούς τους 300, τους 155  βέβαια στις δυο μεγάλες οικογένειες της Ελλάδας μας, τα εξής:

Να μάθουν πια να ζουν το υπόλοιπο της ζωής τους με την κατακραυγή των Ελλήνων!
Να μαθουν στα παιδιά τους πως να ζουν και αυτα με την κατακραυγη των Ελλήνων!
Να ξερουν πως η ιστορια το εγραψε πια & τωρα δεν ξεγραφει!
Να ξέρουν ότι δεν θα υπάρχει γωνιά στον πλανήτη που θα μπορουν να ζήσουν ήσυχοι ,αυτοι & οι οικογένειες τους.
(γιατι, ως γνωστό, παντού στον κόσμο ζουν Ελληνες, ε .. κ'ενα μπουκάλι, ενα γιαούρτι είναι πάντα ευχερω !!!)
Εγω προσωπικά θα μάθω στην κόρη μου, πως κατι βολεμένα ζώα σαν και αυτούς, φταίνε, που σε 15 μερες φεύγουμε απο Ελλάδα για μια αλλη τυχη στον Καναδά, δυστυχώς! Θα φροντισω ομως να τους μαθει με τα ονοματα τους!
Μικρος ειναι ο κοσμος, ποτε δεν ξερεις!! Ισως σε 17-18 χρόνια, καποιον μπορει να συναντησει - και για να ξερει ποιον θα φτυσει στα μουτρα!!!!
Η κορη μου ειναι 11 μηνων!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!