tromaktiko: Είναι λογικές οι απορίες που έχω;;;

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Είναι λογικές οι απορίες που έχω;;;



 Μια φορα ειχε κλεισει η βουλη και ηταν επι χούντας......Απλα ρωτω: επιτρέπεται να την κλεισει ο λαός; Ετσι δεν καταργειται η δημοκρατια; Πως θέλεις να υπαρχει ισοτιμια, ισοτητα, ισηγορια οταν και εσυ...
την επιβάλεις με μη δημοκρατικούς τρόπους?(μιλαω παντα για την προσπαθεια του κοσμου να κλεισει τη βουλη) ή επειδη ειναι επιθυμια του λαου επιτρεπεται?
Εγω τα βαζω με τον εαυτο μου, γιατι εχω ψηφισει μονο 2 φορές και καταλαβα οτι εκανα λάθος! Ολος αυτός ο λαός που βγαινει εξω εχει καταλαβει οτι η κυρια αιτια που εχουν γινει ολα αυτα ειναι απο λαθοι του ιδιου του λαου? Απο την λάθος ψηφο του, απο το γεγονός οταν ηρθαν τα λεφτα στα χερια του προτίμησε να παρει Μερσέντες και να τα ξοδεψει στα μπουζουκια και να ανοιχτει σε χρηματιστηριακές μακακίες, με αποτελεσμα να μην του μεινουν τιποτα, απο τα συμφεροντα του καθενός: θα ψηφισω τον ταδε γιατι θα βαλει τον γιο μου/την κορη μου στο δημοσιο (ο/η όποιος/α δεν εχει σπουδασει και γενικα δεν του αξιζει η θεση που του εχει δωσει ο βουλευτής...)και δεν κοιτξε ποτε να δει αν ειναι ικανός πολιτικός......και αλλα τοσα που μπορω να γραψω, αλλα θα παρει πολυ χωρο και χρονο....

Εχω καταλαβει οτι ολοι τα κανουν για την παρτη τους..Λαός και πολιτικοι..πχ...ο ενας βουλευτής φευγει, γιατι απειλησε ο λαός του να μην το ξαναψηφισει.....Τον ενδιαφερει τι γινεται στον δικο του νομο...Αντι να τα βαλει κατω και να πει τι θα κανουμε με την χωρα που καταστρεψαμε την κανει το λαμογιο...τωρα στα δυσκολα......ουστ! Ο γειτονας μου ειναι αγανακτισμενος, μια νδ, μια κκε, μια πασοκ, μια λαος....και τι θελει? Μου το ειπε ξεκαθαρα....Να μην του μειωσουν τον μισθο του (παιρνει 3.500 ευρω τον μηνα!) και να γινουν τα πραγματα οπως παλια......ουστ και συ! Αλλοι δεν εχουν στον ηλιο μοιρα.....κατι τετοιοι χαλασαν την Ελλαδα.....Ειμαι νεαρος ανθρωπος και δεν προλαβα να κανω αυτες τις λαμογιες, αυτες τις σκεψεις.....κ δεν σας κρυβω οτι αυτα που περναμε με κανουν καλυτερο ανθρωπο.....Παροτι φτωχο και ευτυχως οχι μιζερο....

..Τι μπορω ομως να κανω?..Προσφατα εμαθα οτι ενας γνωστος μου εχει καρκινο και αντι να τα βαλει κατω εκανε ενα μεγαλο παρτυ.....Δεν το εβαλε κατω.....Δεν το βαζει κατω....Δεν θα το βαλει κατω....Εγω μετα απο αυτη του την κινηση, ειπα να εχουμε την υγεια μας, και ολα θα γινουν και θα πανε καλα! Κουτσα κουτσα θα ψιλοκαταφερουμε.....Και εχω την εντυπωση οτι ουτε αυτος ο τροπος ειναι ο σωστος....Να κανω κατι που δεν θελω να μου κανουν.......

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!