Βλέπω ότι αρκετοί είναι εκείνοι που διαμαρτύρονται για την ηλίθια νοοτροπία του νεοέλληνα να καταλαμβάνει την αριστερή (και μεσαία αν υπάρχει) λωρίδα κυκλοφορίας και να πηγαίνει με όσα νομίζει εκείνος.
Βλέπω και άλλους που δείχνουν ξεκάθαρα ποιοι είναι οι αμέσως παραπάνω που διαπράττουν αυτό το «έγκλημα».
Από τους μεν και τους δε διαπίστωσα (από τον γραπτό λόγο τους) ότι πολλοί είναι αυτοί που δεν έχουν παιδεία ούτε καν για να μιλήσουν πόσο μάλλον να κινηθούν σωστά στον δρόμο.
Ένας παρατηρηθείς κοινός τόπος είναι το γεγονός ότι σχεδόν όλοι (πλην ενός ίσως που μίλησε για παραλιακή) αναφέρονται ΜΟΝΟ στην Εθνική-Αττική Οδό που είναι ταχείας κυκλοφορίας.
Η πραγματικότητα δείχνει ότι και άλλοι οδοί (με δύο και τρεις λωρίδες όπως η Κατεχάκη, Ποσειδώνος, Κηφισού, Κηφισίας αλλά και σε άλλες μεγαλουπόλεις) αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με την «εξυπνάδα» να βάζουν φανάρια αντί για ανισόπεδους κόμβους επιτείνει το κυκλοφοριακό μιας και ως γνωστόν το φανάρι είναι η χαρά του κοιμισμένου νεοέλληνα.
Το ότι κινείσαι π. χ στην Αργυρουπόλεως δεν σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνεις αριστερά με 40χλμ/ώρα μόνο και μόνο επειδή δεν είναι αυτοκινητόδρομος και εφόσον πάει ο μπροστινός αργά θα πρέπει να πας κι εσύ και μάλιστα με λιγότερα. Κι εκεί υπάρχει δεξιά λωρίδα, πολύ απλά κάνε χρήση της.
Το κακό ξεκινάει πάντα από τον αρχικά προπορευόμενο. Το παρατηρώ εγώ που θα κυκλοφορήσω στις 6.00 το πρωί που το πλήθος των οχημάτων είναι σαφώς μικρότερο σε αριθμό. Ένας πάει αργά αριστερά κι από πίσω μαζεύεται ο μ…..μαγνήτης με 10-11 αυτοκίνητα και η δεξιά λωρίδα είναι σχεδόν άδεια!
Επίσης, ως δια μαγείας, όταν δεξιά (ορθώς) πηγαίνει αργά φορτηγό, ή λεωφορείο, αυτοί που βρίσκονται αριστερά πάνε με την ίδια ταχύτητα, άντε και κανά δύο χιλιόμετρα παραπάνω, με το φορτηγό εκ δεξιών τους λες και τους εμποδίζει.
Πολλές δε φορές κάποιοι λένε «ε, τι να πάω δεξιά; Έχει λεωφορεία φορτηγά, πάνε αργά» κλπ. Λες κι αυτός που πάει αριστερά πάει γρηγορότερα νομίζει.
Πολλές φορές, επίσης, βλέπω στην δεξιά λωρίδα να κινούνται σαφώς εξυπνότερα απ ό, τι στην αριστερή.
Κλείνω (και κρατάω το προηγούμενο) λέγοντας ότι το παν δεν είναι να κινείσαι υπερβολικά γρήγορα, ή αργά, αλλά ΕΞΥΠΝΑ. Πράγμα που σημαίνει ότι κινείσαι με τέτοια ευελιξία (και φυσικά σύννομα και προσεκτικά ως προς όλους) χωρίς να καθυστερείς ή να ενοχλείς άλλους χρήστες της οδού.
Είναι σαφές (κι επιτέλους νεοέλληνα κατάλαβέ το) ότι έτσι και τα μποτιλιαρίσματα θα μειωθούν αλλά και τα ατυχήματα.
Τέλος, η άθλια νοοτροπία αυτή καταδεικνύει το μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδας…ότι ο ένας καθυστερεί τον άλλον γι αυτό πάμε κατά διαόλου σαν χώρα πολύ απλά γιατί οι πολίτες της (έλληνες και αλλοδαποί) είναι σκάρτοι και δεν νοιάζονται παρά μόνο για την πάρτη τους.
Και μάλιστα αυτός ο μύθος περί γρήγορων ρυθμών στην πόλη δεν υφίσταται. Χαλαράαααα όλοι, στην νιρβάνα τους. Και ναι, όλοι έξω είναι με τα αυτοκίνητα και στα «μαρκούτσια» των βλαχο-δημοσιογράφων όλοι κορδώνονται και λένε από αυρίο λεωφορείο ένεκα κρίσης….
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.
Λεφτάκια έχουν πολλοί νεοέλληνες πλέον και για να πλουτίζουν τους βενζινάδες και για να πηγαίνουν την βολτίτσα τους κανονικάαααα αλλά και για να μιξοκλαίγονται μετά.
Αφήνει ο νεοέλληνας το αυτοκίνητο;;;;;;;; Θα το πάρει και θα «περπατήσει» αριστερά απαντώ εγώ.
Σας ευχαριστώ για την συμμετοχή σας όλους, δεν έχει σημασία ότι δεν συμφωνούμε όλοι.
Αναγνώστης