tromaktiko: Απάντηση σε "Έτσι φτάσαμε ως εδώ..."

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Απάντηση σε "Έτσι φτάσαμε ως εδώ..."



Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι ήθελε να μας πει η αγαπητή αναγνώστρια...
(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_1197.html ) με την δημοσίευσή της! Ποια "μυστική συμφωνία μαζί μου" καλή μου γυναίκα? Ποια λεφτά από τον ΟΑΕΔ? Αυτά τα προγράμματα του ΟΑΕΔ (2ετες και 4ετες) επιδοτούν τις εργοδοτικές εισφορές, με λίγα λόγια, σου πληρώνουν ένα μέρος από το ΙΚΑ σου! Ότι πλήρωσε ο εργοδότης θα πάρει! Μάλιστα, δούλευες μερική απασχόληση και σου κολλούσε ένσημα για ! πλήρη και επειδή δίνει και ο εργοδότης (ανάλογα το πρόγραμμα) ένα μικρο ποσό, δούλευες μια ώρα επιπλέον (όχι ότι το συμμερίζομαι, αλλά τελοσπαντων)! 'Η μήπως η κρυφή συμφωνία κρύβεται στο ότι δούλευες μερική απασχόληση και έπαιρνες και 400€! Τι να πω? Ψάξτε λίγο πριν τρέξετε να "καταγγείλετε! Έλεος! Αν βέβαια έχεις δίκιο και δεν κατάλαβα εγώ κάτι, διευκρίνισε το μας καλύτερα! Και για να μην νομίζεις ότι το παίζω έξυπνος, λογιστής είμαι, που με έχουν προσλάβει με αντίστοιχο πρόγραμμα στο γραφείο που είμαι και τα έχω δουλέψει αρκετά με τις επιχειρήσεις που έχουμε!
Να προσθέσω επίσης οτι, αυτα τα προγραμματα, μπορει να ειναι 2ετη ή 4ετη, αλλα δεν υποχρεωνει κανεις τον εργοδοτη να σε κρατησει οσο λεει η σύμβαση! Αυτες τις συμβασεις τις οριοθέτησαν ωστε να ξερουν και οι δυο πλευρες πιο ειναι το μεγιστο που μπορεις να εργαστεις, επιδοντας ο ΟΑΕΔ το ΙΚΑ σου (και κατ'επεκταση το ικα των υπαλλη! λων)! Σε απολυει αν θελει νωριτερα ή σε κραταει μεχρι να βγεις στην συνταξη αν σε θελει, με τη διαφορα οτι πληρωνει ολο το ΙΚΑ ο εργοδοτης!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!