tromaktiko: Σχετικά με την απάντηση στο: "Πού ήσασταν τόσα χρονια;"

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Σχετικά με την απάντηση στο: "Πού ήσασταν τόσα χρονια;"



Αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_4803.html
Καταρχήν μαθήματα συμπεριφοράς δεν δέχομαι από κανέναν και ιδίως από άγνωστους.

Όσων αφορά τα εκατομμύρια των Ελλήνων του εξωτερικού γιατί δεν συμμετείχαν στο ειδικό ταμείο?????
Μάλλον επειδή ξέρουν ότι αυτά που λέω είναι αλήθεια????
Εσύ συμμετείχες???
Όσο για τη σκέψη….. ο καθείς έχει δικό του τρόπο σκέψης , έμενα δεν μου ταιριάζει του αναρχοσυμμορίτη, και της κατάρρευσης των πάντων
Να σου πω ότι δεν μένω σε καμία αναπτυγμένη χώρα όπως εσύ και δεν είμαι βολεμένος στον καναπέ μου όπως εσύ, μένω στην Μποτσουάνα εδώ και 30 χρόνια, και επισκέπτομαι κάθε καλοκαίρι την Ελλάδα.
Ξέρω τι συμβαίνει γιατί έχω την οικογένεια μου στην πατρίδα
Τα ερωτήματα μου είναι λογικά, δεν είμαι κατά των αγανακτισμένων είμαι μαζί τους αλλά καμία απάντηση δεν έλαβα ούτε από εσένα παρά μόνο μαθήματα συμπεριφοράς…. Μάλλον είναι αλήθεια αυτά που ρωτώ….
Και μια άλλη ερώτηση σε όλους που λένε να φύγει η Κυβέρνηση του Μνημονίου και εγώ υπέρ είμαι και θα έρθω όταν γίνουν εκλογές
Αλλά να έρθει ΠΟΙΟΣ ???? Έχει κανένας εναλλακτική πρόταση για να σώσει τον λαό??

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!