tromaktiko: Το έκαναν το θαυμα τους!

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Το έκαναν το θαυμα τους!



Για άλλη μία φορά αποδεικνύετε το ποιοι είναι αυτοί που δημιουργούν τα επεισόδια σε κάθε συγκέντρωση!

Τόσες μέρες κόσμος που συγκεντρώνονταν στο Σύνταγμα διαμαρτύρονταν ειρηνικά ενάντια στο σάπιο πολιτικό μας σύστημα ,δέν είχε σημειωθει η παραμικρή ένταση.
Σήμερα με το που κατέβηκαν και μπήκαν στο κόσμο οι Αριστεροαναρχικοί τα έκεναν όλα λίμπα!
Ο σκοπός τους?
Να διαλύσουν τους αγανακτισμένους και να επιβάλλουν το χάος και την αναρχία τους.
Δέ ξερω τί θα πουν φίλοι του ΠΑΜΕ, Αναρχικους χώρους κτλ είναι η άποψή μου, αλλα εγώ που ήμουν στο Συνταγμα για να δηλώσω παρόν και να φωνάξω όχι στη εξαθλίωση του Ελληνα ,είδα οτι απο τη στιγμή που έρχονταν οι αναρχικοι στο συνταγμα ο κοσμος άρχισε να φέυγει όπως και εγώ με την οικογένειά μου.
ΝΤροπή τους!!!!
Ανθέλληνες!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!