tromaktiko: Η απάντηση της Σίσσυς Φειδά στην στυλιστική κριτική από τη Φαίη Σκορδά!

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Η απάντηση της Σίσσυς Φειδά στην στυλιστική κριτική από τη Φαίη Σκορδά!



Η Σίσσυ Φειδά μίλησε στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» για τις κριτικές που έχει δεχθεί με αφορμή τις στιλιστικές της επιλογές στην εκπομπή «Σπίτι από την αρχή».
«Δεν νομίζω ότι πρέπει να έχω τύψεις και ενοχές για τον τρόπο που ντύνομαι. Έχω δουλέψει πολύ σκληρά στη ζωή μου. Δεν είμαι 18 χρονών, είμαι σε μια ηλικία που έχω δημιουργήσει κάποια πράγματα, όπως επίσης έχω διαμορφώσει ένα στιλ και μια προσωπικότητα που δεν θεωρώ ότι πρέπει, επειδή είμαι στην τηλεόραση, να τα αλλοιώσω προς ευχαρίστηση κάποιων» σχολίασε σχετικά με τις κριτικές που της έχουν γίνει από πολλούς ανθρώπους των media –ανάμεσά τους και η Φαίη Σκορδά: «Όχι μόνο από την κυρία Σκορδά, και από άλλους έχω ακούσει σχόλια. Σε κάποιους αρέσεις και σε κάποιους όχι. Δεν μπορείς να μπεις μέσα στο μυαλό του άλλου, ούτε να τον αναγκάσεις να σε δεχτεί. Ή σε δέχεται ή δεν σε δέχεται».

http://athensbars.gr/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!