tromaktiko: Η κομπίνα της Αγροτικής

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Η κομπίνα της Αγροτικής



Την 10η Ιουνίου η Αγροτική ξεκίνησε την διαδικασία Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου. Προσωπικά είχα αγοράσει 1540 μετοχές προς...
0,85 € ανα μετοχή με σύνολο κεφαλαίου 1309 € τους επόμενους μήνες ακολούθησα πτώση της μετοχής και η μετοχή έφτασε περίπου στα επίπεδα των 0,50€. Μέχρι εδώ όλα καλα έχασα κάποια χρήματα αλλά όλοι ξέρουμε ότι το χρηματιστηριο έχει ρίσκο. Περίπου στις αρχές Ιουνίου με κάλεσε ο χρηματιστης μου και με ενημέρωσε πως η Αγροτική θα προβεί σε Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και με ρώτησε αν θέλω να συμμετάσχω. Του ρώτησα τους όρους και με ενημέρωσε πως αποκόπηκε δικαίωμα 13 νέες μετοχές για κάθε μια παλιά οι οποίες βγαίνουν στην τιμή του 1,07€ περίπου δηλαδή εφόσον θα συμμετείχα θα έπρεπε να αγοράσω 13*154 μετοχές * 1,07 €=2142,14€ μου ζητούσαν δηλαδή εφόσον ήθελα να συμμετάσχω αυτά τα χρήματα για να έχω συνολικά 2156 μετοχές της Αγροτικής με περίπου 1,30€ τιμή μετοχής όταν έμπαιναν στο ταμπλό όλες οι μετοχές. Εφόσον δεν ήθελα να συμμετάσχω μπροστά να πουλήσω τα δικαιώματα μου προς περίπου 0,01€ ανα δικαίωμα την τελευταία ημέρα της διαπραγμάτευσης. Συμπέρασμα είχα 1540 μετοχές που στην χειρότερη περίπτωση είχα 770€ όταν η μετοχή έφτασε τα 0,50€ και μερών αύξηση έχω 154 μετοχές με 1,30€ ανα μετοχη δηλαδή 200,2€ συν ταδικαιωματα που μπορούσα να πουλήσω στο 0,01 λεπτό ανα δικαίωμα. Μεγάλη κομπίνα...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!