τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών παρουσίασε σημαντική μείωση κατά το α’ τρίμηνο του 2011 στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η GfK.
Συγκεκριμένα, η γενική αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων ανήλθε σε 557,8 εκατομμύρια ευρώ, το οποίο αντιπροσωπεύει μια πτώση της τάξεως του 29,5% στις πωλήσεις σε ετήσια βάση. Η μείωση στις πωλήσεις τον Μάρτιο του 2011 σε σχέση με τον Μάρτιο του 2010 είναι ακόμα μεγαλύτερη κάτι που αποδίδεται στο ότι τον περασμένο Μάρτιο αναγγέλθηκε η πρώτη αύξηση του ΦΠΑ και πολλοί καταναλωτές έκαναν τις αγορές τους πριν την εφαρμογή της αύξησης, συσσωρεύοντας με αυτό τον τρόπο την κατανομή των πωλήσεων στην αρχή του χρόνου. Οι πωλήσεις σε όγκο δεν βιώσαν το ίδιο επίπεδο μείωσης. Αυτό απεικονίζει μία τάση στο λιανεμπόριο είτε για οικονομικότερα μοντέλα είτε για αυξημένο ποσοστό προσφορών σε μία προσπάθεια να διατηρηθεί η κίνηση εντός των καταστημάτων.
Όλοι οι τομείς παρουσίασαν αρνητική απόδοση, με τον τομέα των τηλεπικοινωνιών να καταγράφει την εκπληκτικά χαμηλότερη απόδοση της τάξεως του -32,4%. Ο τομέας των Προϊόντων Τεχνολογίας κατέγραψε τη δεύτερη χαμηλότερη απόδοση (- 31,9%) που ακολουθήθηκε από τον τομέα των Φωτογραφικών ειδών με μείωση (-31,0%), τον τομέα των Ηλεκτρονικών τεχνολογικών προϊόντων με μείωση (-30,4%) και τον τομέα των Μεγάλων Οικιακών συσκευών με μείωση (-28,0%). Ο τομέας των Μικρών Οικιακών Συσκευών (SDA) και ο τομέας των Ειδών Εξοπλισμού Γραφείου (OE) παρουσίασαν ένα είδος «αντίστασης» σε αυτήν την σημαντική μείωση με δεδομένο ότι μειώθηκαν μόνο κατά 18,2% και 18,0% αντίστοιχα.