tromaktiko: "Ιδιωτικέ - Επιχειρηματία" Έλληνα

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

"Ιδιωτικέ - Επιχειρηματία" Έλληνα



Έχεις δίκιο που βρίζεις εμένα το Δημόσιο Υπάλληλο...
Γιατί τόσα χρόνια, σε βλέπω να τρως τη μια Προμήθεια μετά την άλλη και δε μιλάω...


Γιατί εγώ παίρνω ένα χαρτί υγείας με κάποια λεπτά για το σπίτι μου, ενώ εσύ τόσα χρόνια πουλάς στη δουλειά μου το καλό, με το άρωμα, το 3 ευρώ το κομμάτι... Αλλά έχεις γνωστό τον Διευθυντή μου...
Που έχει γνωστό και τον άλλον, αυτόν που βάζει τα aircondition, και που παίρνει 2500 ευρώ το ένα - με "δώρο" την τοποθέτηση... Κι εγώ κοιτάω να βρώ κανένα με κανα 300ρι και να το βάλω μόνος μου...

Αλήθεια λες, τώρα έχεις προβλήματα.. Κλείνεις τα μαγαζιά σου... Και πρέπει να σε λυπηθώ...
Πέρσι όμως σου έλεγα πως αν τα 1200 Ευρώ μου γίνουν 800, κυρίως εσύ θα την πατήσεις...

Αλλά δεν άκουγες... Γιατί το πρόβλημά σου δεν ήταν πόσα έπαιρνα εγώ, αλλά πόσα θα έκοβες στον Υπάλληλό σου... Και πόσα θα μείνουν ταμείο για την επόμενη Προμήθειά σου...

Τόσα χρόνια πουλάς στο Δημόσιο Υπηρεσίες και Υλικά: Βγες και δείξε μας κανα Τιμολόγιο...
Αλήθεια, το τζιπάκι καλά πάει; Βρήκες χώρο να το βάλεις δίπλα στην πισίνα...;
Δεν είσαι από αυτούς; Γιατί τα εξισώνω όλα; Εσύ τόσο καιρό τι κάνεις;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!