tromaktiko: Είμαστε ξένοι στην ίδια μας την χώρα

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Είμαστε ξένοι στην ίδια μας την χώρα



Ειμαι παιδι του κεντρου. Ζουσα χρονια στην Κυψελη και τωρα στους Αμπελοκηπους. Εχω γνωση της καταστασης αλλα αυτο που εζησα χθες ηταν ανευ προηγουμενου.
Ολα ξεκινησαν απο την αναγκη να μεταβω σε μια εταιρια στην πλατεια βικτοριας. Η ωρα ηταν 7 το απογευμα. Με το που εστριψα στην χευδεν το γνωστο θεαμα με τους μικροπωλητες τους οποιους ολοι βλεπουμε εκτος απο την αστυνομια .στην πορεια μου προς την αριστοτελους μια πλατεια βικτοριας γεματη με  εκατονταδες  ξενους ενα μεγαλο ποσοστο απο αυτους τριγυρνωντας γυρω γυρω ψαχνοντας για θυμα. Παρκαρα στην φυλης τρομαρα μου μην γνωριζοντας την καταληξη. Περπατησα μεχρι την χευδεν για να βρω την εταιρια κ μαλιστα κρυφτηκα σε μια πολυκατοικια για να παρω ενα τηλ γιατι φοβηθηκα για τις διαθεσεις των μπουμπουκιων που υπηρχαν στον δρομο. Μετα απο μιση ωρα τελειωσα την δουλεια μου και κατεβηκα να παρω το αμαξι μου, το οποιο και οπως υποψιαζεστε βρηκα σπασμενο και ληστεμενο. Σημερα νιωθω ενα ρακος. Ειμαι 29 χρονων , με ενα πτυχιο διχως αντικρυσμα, με γουνεις που καθε μερα χανουν και  κατ ι απο την συνταξη τους και κατα συνεπεια δεν μπορουν να βοηθησουν πια και φοβισμενος γιατι δεν μπορω πια να νιωθω ασφαλεια στην ιδια μου την χωρα. Κ ολα αυτα με ενα σπασιμο αμαξιου το οποιο δεν ηταν η αιτια αλλα η αφορμη να εξωτερικευσω την απογοητευση που νιωθω. Πραγματικα κριμα γιατι η γενια μου καθως και οσες ακολουθουν θα πανε χαμενες χαρις στους 300 δολοφονους των ονειρων μας. Καποτε 300 ηταν αυτοι που καταφεραν να μας τιμησουν σαν εθνος στις θερμοπυλες και ηταν γραφτο 300 απογονοι του εφιαλτη να παρουν ολα πισω. Ευχαριστω πολυ κυριοι. Ελπ ιζω οσο μνησικακο και αν ακουγεται να εχουν το χειροτερο τελος ολοι αυτοι!!!!!!!!!!! Και επιτελους η αστυνομια που βρισκεται; δηλαδη πρεπει να γινεται φονος για να κανει κανα σοβαρο ελεγχο; δεν ειναι δικαιολογια οτι παιρνετε λιγα χρηματα. Εγω παιρνω 600 ευρω και δουλευω 13 ωρες την ημερα. Δεν εχετε εγωισμο εστω να καθαρισετε το κεντρο; καντε κατι γιατι ολοι αυτοι καποια στιγμη θα χτυπησουν και καποιον δικο σας.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!