tromaktiko: Πανελλήνιες ή Λιγο-ελλήνιες;

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Πανελλήνιες ή Λιγο-ελλήνιες;



Θα ήθελα να πω κι εγώ τη γνώμη μου σχετικά με το αν υπάρχουν ίσες ευκαιρείες για όλους όσους διαγωνίζονται με το θεσμό των Πανελληνίων.
Πέρασα Αρχιτεκτονική Πάτρας το 2003 και αποφοίτησα το 2010. Για να μπω στην σχολή ξόδεψα ατελείωτες ώρες μελέτης, 300 ευρώ το μήνα σε φροντιστήρια και 180 ευρώ το μήνα για σχέδιο, ελεύθερο και γραμμικό. Δηλαδή μόνο στην Γ Λυκείου ξόδεψα 5760 ευρώ. Όταν μπήκα στη σχολή ξόδευα περίπου 80 ευρώ το μήνα για τα μεταφορικά μου κ κάποια υλικά που χρειαζόμουν για τη σχολή. Για τα 5 κανονικά έτη που είναι η σχολή έπρεπε να ξοδέψω 3600 ευρώ, αλλά εγώ ξόδεψα λίγο παραπάνω...
Για να σπουδάσω λοιπόν ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ έπρεπε οι γονείς μου να ξοδέψουν περίπου 9500 ευρώ... κι σε αυτά δεν συμπεριλαμβάνονται όσα χάλαγα για να ζω και να καλοπερνάω...!
Η αδερφή μου σπουδάζει στην Αθήνα οπότε καταλαβαίνετε....
Ποιες είναι φίλε μου οι ίσες ευκαιρείες?
Δεν μου πήρε κάποιος τη θέση στο Πανεπιστήμιο επειδή είχα την άνεση να μην χρειάζεται να δουλεύω στα 18 μου.Και επειδή ο μπαμπάς μου δεν μου είπε "παιδί μου δεν έχουμε" όταν του ζήτησα να κάνω σχέδιο για να γίνω Αρχιτέκτονας.
Δεν είναι για όλους οι Πανελλήνιες δυστυχώς...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!