tromaktiko: Κοροϊδία με τις ομπρέλες στην παραλία Τσαμπίκας

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Κοροϊδία με τις ομπρέλες στην παραλία Τσαμπίκας



Χθές στις 5:30 το απόγευμα πήγα με την σύζυγο μου και τα 2 μικρά παιδιά μου στην παραλία της Τσαμπικα...
Όταν έφτασα κατέβηκα τέρμα αριστερά. Όλες οι ομπρέλες ήταν κλειστές εκτός...
από 2 ομπρέλες που ήταν 2 τουρίστες. Όταν έφτασε ο υπεύθυνος ο όποιος φορούσε μια κίτρινη μπλούζα με ρώτησε εάν θέλω να ανοίξω την ομπρέλα και του είπα ναι. Άφησα λοιπόν τα πράγματα μου στην 1 καρεκλά. Μου ζήτησε 4 ευρώ του είπα ότι θα μείνω 1 ώρα και το έκανα έφυγα 6:30. Χωρίς να του πω τίποτα! του έδωσα 4 ευρώ. Μου είπε ότι μου έκανε ειδική τιμή αφού όλη την ημέρα είναι 5 ευρώ και για τους τουρίστες είναι 8 ευρώ. Τον ρώτησα που είναι η κυρία που ήταν πέρσι (Έκοβε πάντα αποδείξεις) και μου είπε ότι πλέον με τον Καλλικράτη δεν ανήκουν στον Δήμο αλλά σε ιδιώτες. Δεν είναι τα 4 ευρώ που πλήρωσα αλλά η κοροϊδία να μου λέει ότι μου έχει κάνει καλή τιμή και χωρίς να μου δώσει απόδειξη (Φοροδιαφυγή) που σημαίνει ότι δεν η κλέβει τον ιδιοκτήτη του ή είναι και αυτός στο κόλπο. Στο κατάστημα που έχω και τον καφέ και το νερό που πίνω μου το κτυπάνε! με κανονική τιμή οι υπάλληλοι μου! .


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
parapona-rodou.blogspot.com
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!