tromaktiko: Πως κερδιζετε αυτη η μαχη;

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Πως κερδιζετε αυτη η μαχη;



Σημερα το πρωι ο 10χρονος γιος μου-αθελα του-με εβαλε σε θλιβερες σκεψεις και μου δημιουργησε ενα φοβερο συμπλεγμα ενοχης.
Εβλεπε τηλεοραση σε καποιο καναλι που ειχε ενα παιδικο προγραμμα κινουμενων σχεδιων.Συμφωνα με το στορυ του επεισοδιου,3 ηρωικα ζωακια ελαβαν σημα κινδυνου απο μια καμπια στην Ελλαδα που εβλεπε οτι μια αλλη καμπια-φιλη της- αλλαζε τυλιγμενη σε ενα κουκουλι και νομιζοντας οτι ηταν αρρωστη ζητησε βοηθεια.Ηρθαν λοιπον τα 3 ηρωικα ζωακια και εν τω μεταξυ η υποτιθεμενη αρρωστη καμπια ειχε μεταμορφωθεί σε πεταλουδα.Ειδες;; ειπα στον γιο μου,η καμπια εγινε πεταλουδα και πεταξε και τα 3 ζωακια βοηθησαν την αλλα καμπια να ανεβει στην πλατη της πεταλουδας και την εσωσαν που κινδυνευε να την φανε τα πουλια.Και μου λεει ο γιος μου: Μακαρι να μπορουσαν να σωσουν και την Ελλαδα...και μενω εγω καγκελο να σκεφτομαι ολη μερα σε τι διαολο εκανα ολα τα προηγουμενα χρονια πως τα καταφερα ετσι και τωρα εχει φωλιασει στο μυαλο και την ψυχη του γιου μου αυτο το σαρακι της καταστροφης.Δεν αρκει λοιπον να αποδωσουμε ευθυνες για το παρελθον,πρεπει να επιδοθουμε σε εναν αγωνα να εξαλείψουμε απο την ψυχη των παιδιων μας την φοβικη κριση για το μελλον τους...Με ακουτε συντροφοι ΓΟΝΕΙΣ;;; Πως κερδιζετε αυτη η μαχη;;;Πως;;;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!