tromaktiko: Απάντηση στο ''Καταγγελία για σχολές οδηγών''

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Απάντηση στο ''Καταγγελία για σχολές οδηγών''



Το κακό με την όλη υπόθεση είναι ότι κάποιες σχολές είναι και αυτές στο μεγάλο κόλπο της μίζας και της κοροιδίας...

Οι εξεταστές από την μεριά τους έχουν καλομάθει και έχουν δεδομένο το ''λαδάκι΄΄ τους. (όχι όλοι)
Από την άλλη κάποιες σχολές προωθούν τέτοιες καταστάσεις, άσε την άλλη μέθοδο της εξαπάτησης των μαθητών
με ''δελεαστικές'' τιμές των 300-400-500 Ευρώ, αυτές οι τιμές δεν υπάρχουν. Στο τέλος θα σου βγεί κάνα 800 (στην καλύτερη)
όπως την πατήσαν μερικοί φίλοι μου.

Οπότε αυτό που έκανα εγώ φίλοι αναγνώστες γνωρίζοντας τις κατάστασεις, έκανα έρευνα αγοράς και όχι μόνο για την τιμή αλλά και για την σχολή την ίδια, δηλαδή επέλεξα την σχολή που μου έδειξε ότι είναι πιο σοβαρή, από τον τρόπο μου μου εξήγησαν την όλη διαδικασία που θα έπρεπε να ακολουθήσω, από την πλήρη ανάλυση του τι θα πληρώσω και ας ήταν και 80 Ευρώ πιο ακριβή
από κάτι άλλες ασόβαρες ''σχολές'' που μου τα έλεγαν όπως να 'ναι.Έρευνα παιδιά, ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ για τον πιο επαγγελματία όχι τον πιο φτηνό, άλλωστε ότι πληρώνεις παίρνεις.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!