Στο εν λόγω πρόγραμμα οι αιτήσεις υποβάλλονται μόνο στην ΕΕΤΑΑ και όχι στα ΚΕΠ και μάλιστα για το εμπρόθεσμο της αίτηση λαμβάνεται υπ' όψη το πρωτόκολλο της ΕΕΤΑΑ και όχι η ταχυδρομική σφραγίδα. Σε σχετική επικοινωνία με γυναίκα υπάλληλο της ΕΕΤΑΑ και σε αίτημα για γνωστοποίηση του αριθμού πρωτοκόλλου από το τηλέφωνο (λόγω κατοικίας στην επαρχία), προκειμένου να σιγουρευτώ όταν αποστείλω την αίτηση ότι αυτή πρωτοκολλήθηκε εμπρόθεσμα και δε θα βρεθώ προ δυσάρεστης έκπληξης, εκείνη με άσχημο και βιαστικό ύφος μου απάντησε ότι δε γίνεται..και ότι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω τα αποτελέσματα για αν δω αν το πρωτόκολλο μπήκε κανονικά. Επέμεινα σχετικά και ανέφερα ότι αν γίνει οποιοδήποτε λάθος στην πρωτοκόλληση..... όταν βγουν τα αποτελέσματα θα είναι αργά. Η εν λόγω υπάλληλος τότε βιαστικά μου ανέφερε ότι δε μπορεί να γίνει κάτι, και ότι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ζητήσω από τον κούριερ να μου δώσει αριθμό πρωτοκόλλου! Κύριοι της ΕΕΤΑΑ, μάθετε στις άσχετες υπαλλήλους σας, που πληρώνει ο ελληνικός λαός, ότι τα πρωτόκολλα των αιτήσεων δε δίνονται από τις κούριερ (άκουσον....άκουσον) και ότι ο δημόσιος τομέας (στενός και ευρύτερος), ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ και όχι να λέει με ύφος ...ασυναρτησίες!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ