tromaktiko: Και κάποιοι ένστολοι αγανακτούν

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Και κάποιοι ένστολοι αγανακτούν



Μετά τη σημερινή επιδρομή της ΕΛ.ΑΣ. σε αθώους διαδηλωτές θα ήθελα να εκφράσω την πλήρη αγανάκτηση που με διακατέχει...
και την ντροπή μου στα συγκεκριμένα άτομα σαν προσωπικότητες και μονάδες και όχι στο σύνολο της ΕΛ.ΑΣ.Όντας και εγώ ένστολος από την μεριά του στρατού θα ήθελα να ρωτήσω γιατί κύριοι χρησιμοποιήσατε τόση άπλετη και ανεξέλεγκτη βία χρησιμοποιώντας τον εξοπλισμό που όλοι μας πληρώσαμε για να εξοπλιστείτε;τι θα γινόταν αν ο καθένας έκανε χρήση της εξουσίας που είχε;Εάν εγώ έριχνα με το όπλο μου δε θα με αποκαλούσαν δικαίως φασίστα;Ε λοιπόν με αυτές τις πράξεις σας δεν κερδίζετε το λαό.Απλά αμαυρώνετε το έργο των υπολοίπων συναδέλφων σας που εκτελούν μόνο το καθήκον τους κι αυτό για 1000 ευρώ που παίρνετε κι εσείς;Και να βρεθεί κάποιος από εσάς να μου εξηγήσει γιατί εδώ κι ένα μήνα στα εξάρχεια δεν έχει γίνει το παραμικρό τη στιγμή που τα φυλάτε ελάχιστοι.Ε λοιπόν σε εμένα αν έλεγαν να πάω να δείρω την αδελφή μου που διαδηλώνει στο σύνταγμα επειδή δεν έχει δουλειά δε θα το έκανα και μάλιστα όχι για τις κοιλίες κάποιων που το έλλεμμα μου το κάνουν ακριβό σακάκι.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!