tromaktiko: Γιάννης Βαρδής: «Δεν έχω πάρει ποτέ κάτι για να βγάλω τη βραδιά»

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Γιάννης Βαρδής: «Δεν έχω πάρει ποτέ κάτι για να βγάλω τη βραδιά»



Ο Γιάννης Βαρδής σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε για τους κινδύνους που έχει συναντήσει στον κόσμο της νύχτας αλλά και ποιους ανθρώπους εμπιστεύεται. «Τα ναρκωτικά σίγουρα υπάρχουν στο...
 χώρο όπως και ο κακός ανταγωνισμός. Ευτυχώς, έχω μάθει από το σπίτι μου να λειτουργώ τελείως διαφορετικά. Δε μπήκα ποτέ στην διαδικασία να πάρω κάτι να με κρατήσει, για να βγάλω τη βραδιά. Εδώ, να σκεφτείς, δεν πίνω αλκοόλ. Και επίσης, δεν ήμουν ποτέ άνθρωπος της “ταμπέλας”. Μου φαίνονται τόσο ανούσια όλα αυτά», δήλωσε ο τραγουδιστής. Ενώ αναφέρθηκε και στους ανθρώπους που εμπιστεύεται: «Πρώτα από όλα τη φωνή που έχω μέσα μου, η οποία πολλές φορές έχει κάνει και λάθος, και πάντα τον πατέρα μου, τον οποίο συμβουλεύομαι. Κατά ένα μαγικό τρόπο, πάντα έχει δίκιο και ξέρει να ρίχνει νερό στο κρασί του. Είναι ένας καλός μου φίλος και η σχέση μας είναι πολύ αρμονική».
Πηγή: ΕΓΩ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!