tromaktiko: Ερωτήσεις για το μεσοπρόθεσμο

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Ερωτήσεις για το μεσοπρόθεσμο



Είμαι και εγώ ένας άνεργος που έχασα τη δουλειά μου εδώ και 2-3 μήνες... Αγωνίζομαι καθημερινά να βρω δουλειά αλλά δύσκολα τα πράγματα.
Ακούω και βλέπω του Αγανακτισμένους να λένε όχι στο "μεσοπρόθεσμο". Παιδιά και εγώ μαζί σας είμαι, γιατί τα μέτρα του μεσοπρόθεσμου είναι χάλια μαύρα... αλλά ΑΝ δεν ψηφιστεί τί θα γίνει;
Δεν θα μας δώσει την 5η δόση το ΔΝΤ και η ΕΕ... Μετά;
Θα γυρίσουμε στη δραχμή; Τα λιγοστά ευρώ που έχω στην άκρη και είναι οικονομίες μιας ζωής θα χαθούν ή θα υποπολλαπλασιαστούν;
Θα υπάρχει δέσμευση καταθέσεων;
Λεηλασίες σε φούρνους, σούπερ μάρκετ, βενζινάδικα κτλ;
Δηλαδή με λίγα λόγια θα γίνουμε Αργεντινή;;;

Είναι καλύτερα όλα αυτά;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!