tromaktiko: Aπάντηση στο ΔΕΗ: το πρώτο θύμα της οικονομικής υποδούλωσης της Πατρίδας μας"

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Aπάντηση στο ΔΕΗ: το πρώτο θύμα της οικονομικής υποδούλωσης της Πατρίδας μας"



Καταρχήν φιλέ μου, μονοπώλιο δεν υπάρχει πλέον στο ρεύμα , μπορείς να πάρεις και από άλλες εταιρείες.
Το αν πληρώνω για το εφάπαξ μου ,μπορείς να το καταλάβεις και μόνος σου ,όταν εσύ έχεις 16%κρατησεις και εγώ έχω 25% κάνε τους υπολογισμούς σου.
Για όσα λες περί ΟΤΕ ,δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης φιλέ μου ,άλλο το δικτυο της ΔΕΗ και άλλο το καλώδιο του ΟΤΕ που κλαίγεσαι πολλές φορές γιατί δεν έχεις ιντερνετ ..χαχαχαχα
όταν λοιπόν έχεις ιντερνετ ,δες στις χώρες που πουλήθηκαν οι επιχειρήσεις ηλεκτρισμού, τι ακριβώς έγινε και πόσο αυξήθηκε το ρεύμα ,υπάρχουν αναλυτικοί πίνακες.
το αν τα φάγανε οι συνδικαλιστές και παίζανε παιχνίδια ας δώσει λύση η δικαιοσύνη ,πίστεψε με δεν μου καίγεται καρφί.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!