tromaktiko: Σχετικά με: "Ώρες κοινής ησυχίας"

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Σχετικά με: "Ώρες κοινής ησυχίας"



Άσε φίλε έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα.
( Αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_3365.html )
Έχω έναν φοιτητή στην πολυκατοικία μου που κουβαλά στις 2 και στις 3 η ώρα τα ξημερώματα την παρέα του και γίνεται το έλα να δεις.
Σέρνουνε καρέκλες, φωνάζουν λες και είναι σε γήπεδο, παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια με τα ηχεία στο τέρμα, μόνο ποδόσφαιρο δεν παίζουν μέσα στο σπίτι! Και μη νομίσετε ότι είμαι κανένας κομπλεξικός, γιατί από την πολυκατοικία μου έχουν περάσει εκατοντάδες φοιτητές και δεν είχα κανένα πρόβλημα, και όταν τα παιδιά ήθελαν να κάνουν κάποιο πάρτι, κολλούσαν χαρτί για να ενημερώσουν τους συνένοικους και να ζητησουν συγγνώμη για την όποια φασαρία
Είναι έτσι όπως τα λες φίλε, έρχονται από το χωριό και νομίζουν ότι όλη η πολυκατοικία είναι δικιά τους!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!