tromaktiko: Η άγνωστη αρχαία πόλη στην Κάτω Βασιλική Ναυπακτίας!

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Η άγνωστη αρχαία πόλη στην Κάτω Βασιλική Ναυπακτίας!

O ωραίος παραθαλάσσιος οικισμός της Κάτω Βασιλικής έχει θέα στον Πατραϊκό Κόλπο και αποτελεί μια κοντινή απόδραση για τους Αθηναίους και τους Πατρινούς λόγω... και του βουνού της Βαράσοβας. Μια πεζοπορία μέτριας έντασης (και μόνο μίας ώρας διάρκειας) είναι η παρακάτω: Από την Κάτω Βασιλική ακολουθείτε την άσφαλτο που κατευθύνεται ΝΔ δίπλα στη θάλασσα. Σε 15΄ φτάνετε σε διασταύρωση με χωματόδρομο και ενώ η άσφαλτος συνεχίζει ευθεία, εσείς ακολουθείτε τον χωματόδρομο δεξιά. Σε 25΄ φτάνετε στο τέλος του χωματόδρομου όπου υπάρχει μαντρί. Μέχρι εδώ φτάνει και αυτοκίνητο 4Χ4. Από το μαντρί ανηφορίζετε το μονοπάτι προς τα τείχη που βλέπετε μπροστά σας. Σε 5΄ φτάνετε στα εντυπωσιακά τείχη της αρχαίας Χαλκίδας.
Αξίζει να ακολουθήσετε τα τείχη δεξιά μέχρι την άκρη τους, όπου υπάρχει προμαχώνας. Επίσης αξίζει να προχωρήσετε νότια πάνω στο πλάτωμα όπου ήταν χτισμένη η πόλη της Χαλκίδας μέχρι να φτάσετε στον γκρεμό, κάτω από τον οποίο φαίνεται το μικρό λιμανάκι της αρχαίας πόλης.