tromaktiko: Το μέλλον στην Ελλάδα...

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Το μέλλον στην Ελλάδα...



Έχουμε και λέμε..
Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο
Συνολικό κόστος:
7 χιλιάδες ευρώ για βιβλία, βοηθήματα, ιδιαίτερα μαθήματα και μαθήματα σε φροντιστήριο, σχολικά αλλά και ξένης γλώσσας (Αγγλικά).

Σπουδές σε Πολυτεχνείο/ΑΕΙ/ΤΕΙ, το οποίο βρίσκεται εκτός πόλης καταγωγής.
Συνολικό κόστος:
20 με 25 χιλιάδες ευρώ σε ενοίκιο(ανάλογα με τα έτη),
15 με 20 χιλιάρικα για διατροφή, έξοδα μετακινήσεων.
Σύνολο: 42 με 52 χιλιάδες ευρώ.

Έστω οτι τα πράγματα είναι ιδανικά, και βρίσκω εργασία στα 23 μου. Με τη συλλογική σύμβαση κάτω των 25 θα αμοίβομαι με 500 ευρώ για τα πρώτα 2 έτη τουλάχιστον, και έπειτα θα μεταβώ στα 592 και βλέπουμε.
Υπολογίζοντας οτι με αυτούς τους μισθούς θα τα βγάζω πέρα χωρίς τη φουκαριάρα τη μάνα μου, έστω οτι στα τριάντα "πιάνω" χιλιάρικο.
Φυσικά μή έχοντας γυναίκα και παιδιά, υπολογίζοντας 600 ευρώ για ενοίκιο-φαγητό-λογαριασμούς-
προσωπικά έξοδα, εμφανίζω περίσσευμα 400 ευρώ.
Τα 400 ευρώ για να αποσβέσουν τα 47 χιλιάρικα που μου κόστισαν οι βαθμίδες της εκπαίδευσης είναι 10 χρόνια δουλείας.
Οπότε από τα 40 μου, μπορώ να ξεκινήσω να ονειρεύομαι hobby, αυτοκίνητο, οικογένεια, διακοπές κλπ.

Δε γ....... ρε π.......;
Χάρισμα σας τα όσα έσταξαν μέχρι στιγμής οι δικοί μου με τον ιδρώτα τους, συνένοχο στο δικό μου φόνο δε θα μ'έχετε.Αντίο σας.
Κι αν δε σας νοιάζει για εμένα, φανταστείτε τι θα απογίνει μια χώρα γερόντων στα σαγόνια του καρχαρία.
Κλείνω με τα ιστορικά λόγια του Βασίλη Λεβέντη στην τελευταία εκπομπή του καναλιού 67 18 χρόνια πρίν..
"Κάποια ζώα δε τον πιστεύανε, κάποια ζώα δε τον πιστεύανε..Τώρα θα τον πιστέψουν, ευτυχώς και τα ζώα.."

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!