tromaktiko: Τόσα χημικά Θεέ μου........

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Τόσα χημικά Θεέ μου........



Ήμουν στο Σύνταγμα, δεν υπήρχαν κουκουλοφόροι, μόνο αγανακτισμένοι που περπατούσαν ώρες για να καταφέρουν να φτάσουν μέχρι εκεί...
Και έπεφταν χημικά, πολλά χημικά, έφτασα τρέχοντας Σκουφά και Ομήρου για να σταματήσει να με καίει ο λαιμός μου και να τρέχουν τα μάτια μου.. Δεν είμαι τύπος των διαδηλώσεων. Κατέβηκα πρώτη φορά στη ζωή μου τον τελευταίο μήνα κάποιες φορές στους αγανακτισμένους.. Είμαι 47 χρονών. Σας ορκίζομαι δεν υπήρχαν κουκουλοφόροι, υπήρχαν μόνο μπάτσοι που προσπαθούσαν να διώξουν τον κόσμο. Μέσα στο Σύνταγμα, έριχναν ανεξέλεγκτα χημικά και "κρότου λάμψης",ανάμεσα σε γέρους και παιδιά. Δεν υπήρχαν κουκουλοφόροι. Αυτοί είναι οι κουκουλοφόροι. Αυτοί που μέχρι χθες σκεφτόμουν τι φταίνε οι καημένοι απλοί άνθρωποι είναι σαν εμάς.. Όχι δεν είναι απλοί άνθρωποι τελικά είναι και γουρούνια και δολοφόνοι.Σ'αυτά τα γουρούνια και στα άλλα αυτά που είναι μέσα στη Βουλή έχω να πω μέσα από την ψυχή μου και πρώτη φορά στη ζωή μου καταριέμαι... Πιστεύω ότι υπάρχει Θεός, και εύχομαι για πρώτη φορά να μην είναι μόνο αγαθός, αλλά και τιμωρός τους...... ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.....

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!