Έργο μεγάλης εθνικής σημασίας με μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη για την χώρα, χαρακτηρίστηκε η σήραγγα μήκους 6 χλμ, η διάνοιξη της οποίας ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Σήραγγα, που παρακάμπτει την κοιλάδα των Τεμπών, στην οποία ιδιαίτερα η Θεσσαλία αλλά και η λοιπή Ελλάδα, έχει καταθέσει βαρύ φόρο αίματος.
Οι εργασίες στην σήραγγα ταυτόχρονα από την Εταιρεία ΑΕΓΕΚ και την κοινοπραξία Ολυμπία, αποτελούμενη από τις εταιρείες ΑΚΤΩΡ και HOCHTIEF. Η συνολική πρόοδος του έργου βρίσκεται στο 63%, ενώ τον Μάρτιο του 2010 είχε ανοιχθεί η πρώτη σήραγγα (στον Ευαγγελισμό). Απομένει πλέον η διάνοιξη της τρίτης σήραγγας (στον Πλαταμώνα), «η οποία θα γίνει σύντομα, εφόσον συνεχιστεί η χρηματοδότηση της εταιρίας», σύμφωνα με τα στελέχη της «Αιγαίου Α.Ε.»
Από σήμερα πάντως, και κατά έκφραση στελέχους της εταιρείας, «μειώθηκε ο ρυθμός των εργασιών», καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη διαπραγμάτευση της μεταξύ ελληνικού δημοσίου, των τραπεζών, της παραχωρησιούχου εταιρείας και της κοινοπραξίας κατασκευαστών, που αφορούν και λοιπά έργα και την συνέχεια χρηματοδότησης τους-πέραν των ήδη οφειλομένων από το κράτος- ενώ είναι ορατός και ο κίνδυνος διακοπής των εργασιών. Οι διαπραγματεύσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν σε ένα μήνα, οπότε και θα υπάρχει σαφής εικόνα για το τι μέλει γενέσθαι. Μέχρι τότε:
Το προσωπικό αντιμετωπίζει ορατά τον κίνδυνο απόλυσης
Οι εργασίες διάνοιξης "πέφτουν στο κενό" καθώς αν σταματήσουν οι εργασίες το τούνελ θα ΚΑΤΑΑΡΡΕΥΣΕΙ. και με τα διόδια που συνεχώς εισπράττουν τι γίνεται?