tromaktiko: Για την καταγγελία που έκανε ο φίλος για το πλαίσιο

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Για την καταγγελία που έκανε ο φίλος για το πλαίσιο



Θέλω να γράψω και εγώ για την εμπειρία μου που είχα για το stock house μεταμόρφωσης...
(http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/stock-house.html) . Πριν από 1 μηνά περίπου χάλασε ο υπολογιστής του αδερφού μου και συγκεκριμένα χάλασε η κάρτα γραφικών του. Είδα μια κάρτα γραφικών στην ιστοσελίδα του Πλαίσιο και αμέσως μετά πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω που είναι διαθέσιμο για να πάω να το αγοράσω. Ο υπάλληλος του Πλαίσιο μου είπε ότι είναι διαθέσιμο μόνο στο stock house μεταμόρφωσης και επειδή είμαι άτομο με ειδικές ανάγκες το να πάω εκεί πέρα μου είναι αδύνατο έψαξα για μια άλλη κάρτα γραφικών την οποία και βρήκα. Όταν πήρα ξανά να ρωτήσω αν υπάρχει διαθέσιμο σε κάποιο κοντινό μου κατάστημα μου είπαν ότι υπάρχει στο Πλαίσιο The Mall Athens. Πήρα και στο Πλαίσιο The Mall Athens να το επιβεβαιώσω και ναι ο υπάλληλος μου είπε ότι το είχανε αλλά προς έκπληξη μου ο υπάλληλος μου είπε ότι υπάρχει μια ποιο νέα κάρτα γραφικών η οποία μόλις είχε έρθει στο κατάστημα. Του ζήτησα τον κωδικό της κάρτας για να το δω με τα μάτια μου και ήταν η κάρτα γραφικών που μου είπε ο υπάλληλος ότι υπάρχει μοναχά στο stock house! Του είπα ότι πήρα τηλέφωνο πριν από λίγο και ρώτησα για την ίδια κάρτα γραφικών και ότι μου είπαν ότι είναι διαθέσιμη μόνο στο stock house, ο υπάλληλος γύρισε και μου είπε "Δεν ξέρουν τη τους γίνεται , συνέχεια λένε μ........" . Μακριά από Πλαίσιο, και προπαντός άμα κάνετε κάτι καλύτερα να ενημερωθείτε για αυτό.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!