tromaktiko: Τι γίνεται με τη ΔΕΥΑ Κατερίνης;

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Τι γίνεται με τη ΔΕΥΑ Κατερίνης;



Μέχρι σήμερα, οι λογαριασμοί της ΔΕΥΑΚ που μου έρχονταν ήταν της τάξης των 25 έως 30 € το εξάμηνο, δεδομένου ότι το σπίτι μου δεν είναι συνδεδεμένο... με το δίκτυο αποχέτευσης και άρα δεν υπήρχαν επιβαρύνσεις για το σκοπό αυτό.
Κατάπληξη με κυρίευσε όταν χθες άνοιξα το φάκελο του ειδοποιητηρίου και δεν πίστευα στα μάτια μου. Για το α' εξάμηνο του 2011 μου ήρθε ο εξωφρενικός λογαριασμός των 230 Ευρώ!!! Ψάχνοντας το λογαριασμό διαπίστωσα ότι η ΔΕΥΑ Κατερίνης, ανακάλυψε ένα νόμο του 1980 και συγκεκριμένα τον ν. 1069/80 κατά το άρθρο 11 του οποίου "επιβάλλεται ειδικόν τέλος διά την μελέτην, κατασκευήν και επέκτασιν έργων υδρεύσεως και αποχετεύσεως". Που τον βρήκατε αυτόν τον νόμο 31 χρόνια μετά κύριοι του Δήμου Κατερίνης και της ΔΕΥΑΚ; Πάτε καλά; Είμαι συνταξιούχος, η σύνταξή μου έχει περικοπεί δραστικά και αναμένονται και άλλες περικοπές και εσείς ξεθαύετε νόμους της προηγούμενης σαρακονταετίας, προκειμένου να επιβάλετε άδικα, παράνομα και δυσβάσταχτα χαράτσια στους Δημότες; Θέλετε με αυτόν τον τρόπο να καλύψετε τα κλεμμένα εκατομμύρια της ΔΕΥΑΚ επί Δημαρχίας Τερζόπουλου;
Παρακαλώ όλους τους συνδημότες μου, να αρνηθούν να πληρώσουν τέτοιους υπερφουσκωμένους λογαριασμούς και ας έρθουν να μας κόψουν το νερό. Αίσχος Δήμαρχε, αίσχος.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!