tromaktiko: Χαρίζεται η Τουλούμπα

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Χαρίζεται η Τουλούμπα



Είμαι η Τουλούμπα, και όχι να το παινευτώ, αλλά το όνομα μου ταιριάζει γάντι. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, είμαι πολύ γλυκιά και έχω βαλθεί να τρελάνω την προσωρινή μου μαμά με νάζια, σκέρτσα και γουργουρητά. Βρέθηκα σε ένα χωράφι έξω από την Λάρισα να εκλιπαρώ τους περαστικούς να μου δώσουν σημασία, γιατί αν και μικρή, ξέρω ότι εγώ είμαι γατί για σπίτι και όχι αλητόγατo. Μέσα στο διαμέρισμα είμαι κυρία, δεν κάνω ζημιές, πηγαίνω κανονικά στην άμμο μου και συμβιώνω αρμονικά με τα άλλα γατιά και τα σκυλιά της οικογένειας (αν και να σας πω την αλήθεια, σαν πολλοί μαζευτήκαμε εδώ μέσα..). Η προσωρινή μου μαμά, αν και με πόνο ψυχής που θα με αποχωριστεί, μου υποσχέθηκε ότι θα μου βρει το καλύτερο σπίτι. Είμαι μόλις ενός μηνός, υγιέστατη και αποπαρασιτωμένη μέσα και έξω. Θα με δώσει με συμβόλαιο υιοθεσίας, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για μέσα στο σπίτι και με συμφωνία στείρωσης. Βρίσκομαι στην Λάρισα, αλλά είμαι κοσμοπολίτισσα και δεν θα με χάλαγε καθόλου να πάω και Αθήνα (η μαμά μου θα με μεταφέρει η ίδια στο καινούριο μου σπίτι).. Για πληροφορίες στείλτε email στο dogs.adoptions@gmail.com
 ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!