tromaktiko: Απάντηση στο "Παράταση ζωής μέχρι την Τρίτη..."

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Απάντηση στο "Παράταση ζωής μέχρι την Τρίτη..."



Αγαπητε αναγνωστη, και πες οτι καταφερνει ο κοσμος να σπασει τα μπλοκα των ΜΑΤ, και υστερα καταφερνει να μπει στη Βουλη, μετα τι γινεται;
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_4497.html
Να μπουμε στη Βουλη να κανουμε τι; Να σφαξουμε; Να πλακωσουμε στο ξυλο καποιους γραβαταδες; Να σκοτωσουμε; Αληθεια πως φανταζεσαι πως θα ληξει ολη αυτη η ιστορια αν ξεσπασει βια απο τη μερια των ειρηνικων διαδηλωτων;
Εγω θα εκφρασω αυτο που πιστευω παντως.
Αν γινει κατι τετοιο θα υπαρξει μονο χαος απο τα πρωτα λεπτα και μπορει και να εχουμε και θυματα... δε συζητω οτι θα γινουμε ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ σε ολη την Ευρωπη και ποιος ξερει τι θα λενε για μας, τον ελληνικο λαο...
Ισως να σου φαινεται οτι εχω απολυτο αδικο και οτι ειμαι λαθος, αλλα εγω ετσι νομιζω πως θα καταληξει εκεινη η μερα που εσυ και πολλοι αλλοι θελετε να ερθει.
Οποιος θελει μπορει να απαντησει στα ερωτηματα μου και να εκφρασει την δικη του αποψη

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!