tromaktiko: Γατούλα ζητάει ενα φιλαράκι

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Γατούλα ζητάει ενα φιλαράκι



Ειμαι μια γατουλα θηλυκια ομορφη και Θεσσαλονικια...
Νεογεννητη ομως ακομα και πριν καλα καλα δω τον κοσμο, να τον ακουσω και να γνωρισω τη φυση ενα αυτοκινητο με χτυπησε και με αφησε αιμοφυρτη στο δρομο. Για καλη μου τυχη μια περαστικη με μαζεψε, με φροντισε και με εκανε καλα. Το μονο που εχασα απο αυτη την περιπετεια ητανε η ακοη μου. Δεν πειραζει ομως γτ κερδισα μια φιλη και ειμαι μια χαρα. Η ζωη ειναι τοσο ωραια και την απολαμβανω χαρη στην φροντιδα της φιλης μου. Παιζουμε μαζι και συνεχεια της γουργουριζω οταν με παιρνει αγκαλιτσα. Στο σπιτι ομως υπαρχει ακομα μια γατουλα πιο μεγαλη απο μενα που δεν με θελει. Οσες προσπαθειες και αν εγιναν για να γνωριστουμε δεν εγινε τπτ. Ετσι ειναι αναγκασμενη να μας απομονωνει για να μην μαλωσουμε. Αυτο ειναι δυσκολο για την ιδια πλεον, αφου αυτο γινεται συνεχεια ενα χρονο τωρα καθε φορα που ειναι να παιξω μαζι της. Εγω το μονο που θα ηθελα ειναι να κανω παρεα με ενα φιλαρακι, να παιζουμε μαζι και να κανουμε χαδακια. Αν εχει κι αλλα γατακια που με θελουν ακομα καλυτερα. Για φαγητο μην σας νοιαζει. Δεν ειμαι φαγου. Αγαπουλιτσες θελω μονο και παιχνιδια. Σας παρακαλω υιοθετηστε με.....Εχω και email(Το εκανα κρυφα απο το λαπτοπ της φιλης μου) : natasadiamantopoulou@hotmailco
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!