tromaktiko: Προνόμια Στρατιωτικών

Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Προνόμια Στρατιωτικών



Σε συνέχεια με τα προνόμια που έχουμε οι στρατιωτικοί θα ήθελα να αναφέρω κι εγω μερικά:

 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_942.html
1) 6 βάρδιες τον μήνα εν όρμω (Δηλαδή ενα ΠΣΚ ελεύθερο τον μήνα και αν).
2) Κατα μέρο όρο ταξίδι τον χρόνο 150 μέρες τον χρόνο.
3) Δεν μπορώ να προγραμματίσω ποτέ κάποια κάποια άδεια με κάποιον δικό μου γιατί σχεδόν πάντα τυχαίνει κάτι έκτακτο.
Για αυτά και πολλά άλλα θα πώ πολλές φορές αϊ στο.... ,αλλα όταν χρειαστεί θα μείνω αϋπνος μέρες σε ασκήσεις,
θα μείνω παραπάνω από το ωράριο μου και θα δώσω ότι έχω μόνο και μόνο για να δώ το έργο που έχω δημιουργήσει.
Αυτή είναι η ευχαρίστησή μου, όσο κι αν σε πολλούς δεν αρέσει αυτό ισχύει στην πλειονότητα των Ε.Δ.

Υ.Γ. Μην ξεχάσω μια μεγάλη αλήθεια.
Όποιος τα θέλει τα προνόμια μου ας βγάλει 18000 μόρια. Η πόρτα είναι ανοιχτή και τα σκυλιά δεμένα....
Ένας μικρός αξιωματικός του ΠΝ που του αρέσει η δουλειά του....
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!