tromaktiko: Απάντηση στους Ποδηλάτες

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Απάντηση στους Ποδηλάτες



Αν και θα ήθελα να μείνω εκτός από τέτοιου τύπου διαμάχες όντας οδηγός ΙΧ μοτοσυκλέτας αλλά και ποδηλάτης θα αναφέρω μόνο ένα πράγμα το οποίο με "ενοχλεί"...
 Αφορά το http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_3269.html
Φίλε ποδηλάτη που απαιτείς προτεραίοτητα καλό θα ήταν τουλάχιστον να σέβεσαι έστω και άτυπα τα λίγα σήματα του ΚΟΚ που καθορίζουν τη δική σου ασφάλεια, και μην πηγαίνεις ανάποδα στο δρόμο όπως επίσης μην πραγματοποιείς επικύνδυνους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Όσο διάθεση και αν έχω να σου δώσω προτεραιότητα, αν κάποια μέρα σε χτυπήσω μετά θα φταίω εγώ (ο κουτάκιας, ο ιχης, ο  τεμπέλης κοιλαράς έλληνας) που απλά θέλω να πάω σπίτι μου. Και πριν προλάβεις να με κρίνεις όχι δεν κάνω ο ίδιος τα όσα έθιξα σε εσένα. Πραγματοποιώ ελιγμούς όταν μου το επιτρέπουν οι κυκλοφοριακές συνθήκες και ποτέ δεν πάω ανάποδα στο μονόδρομο, ίσως να ακούγεται ουτοπική συμπεριφορά αλλά δεν μου αρέσει να θέτω τον ευατό μου ή άλλους σε κίνδυνο.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!