tromaktiko: Μαζί τα φάγαμε;

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Μαζί τα φάγαμε;



Κύριε Πάγκαλε,δεν είμαι Δημόσιος υπάλληλος (όπως και κανένας άλλος στην οικογένειά ΜΟΥ)...
αλλά ένας ελεύθερος επαγγελματίας που μέσα από ιδρώτα προσπαθώ να κρατήσω την επιχείρησή μου ανοιχτή.
θέλω να σας ρωτήσω και ΕΑΝ μπορείτε να μου απαντήσετε και λέω εάν,θα καταλάβετε γιατί.
Λέτε λοιπόν ότι τα φάγαμε μαζί και εν μέρη το δέχομαι αλλά πώς εξηγήτε το γεγονός ότι άν και εμπλέκεστε με πελατειακές σχέσεις με πολίτες δεν έχετε αναφέρει ποιούς εσείς τοποθετήσατε,όχι αξιοκρατικά,(και δουλεύουν ακόμα στον υπεράριθμο δημόσιο τομέα) για να μπορέσει ο Πρωθυπουργό σας να μας βγάλει απο την κρίση μια ώρα νωρίτερα κρατώντας το απαραίτητο για την λειτουργεία των υπηρεσειών προσωπικό.Έτσι θα μας βγάλετε απο την κρίση?
Τί σχέση έχετε με την Δικαστική εξουσία αφού δεν σας κάλεσε ακόμα να σας ρωτήσει,εσείς ποιούς πολίτες τοποθετήσατε από το πολιτικό σας γραφείο?όπως επίσης και η αντιπολίτευση,γιατί δεν έχει ζητήσει προκαταρκτική εξέταση να βρεθούν αυτά τα άτομα που εσείς λέτε ότι τα φάγατε μαζί και να αποπεμθούν απο τις τις θέσεις που παράνομα κρατούν?(απαντώ λέγοντας ...και αυτοί... χεσμένη την έχουν την φολιά τους)
Κύριε Πάγκαλε εύχομαι να πάτε φυλακή και εσείς αλλά και όσοι από εσάς τόσα χρόνια μας καταδυναστεύετε....δεν σας ψήφησα αλλά έχω και εγώ μερίδα της ευθήνης όπως όλοι μας εδώ στην Ελλάδα,απλά πιστεύω ότι δεν είστε εσείς αυτοί που θα μας βγάλουν από αυτή την κατρακύλα που έχουμε πέσει γιατί πολύ απλά ...εσείς μας ρίξατε στο Λάκκο...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!