tromaktiko: Απάντηση στο "Γειά σου ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ"...

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Απάντηση στο "Γειά σου ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ"...



Κι εγώ είμαι 30 χρονών μηχανικός μεταλλειολόγος με μεταπτυχιακό. Κι εγώ έχω μάθει να δουλεύω από τα 15 μου για να βοηθήσω τον πατέρα μου και για να εξασφαλίσω όσο πιο νωρίς μπορώ τα έξοδά μου.
Ακόμα και κατά την διάρκεια των σπουδών μου δούλευα.
Και έχω "τιμήσει" την Ελλάδα στο εξωτερικό μέσα από την επιστήμη μου με άρθρα και καινοτομίες σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Και έχω δουλέψει και στο εξωτερικό έστω και για μικρό χρονικό διάστημα.
Και έρχομαι να ρωτήσω η χώρα μου τι έκανε για μενα;
Στα 30 μου εργάζομαι για 800 ευρώ και λέω πάλι καλα που έχω και δουλειά! Όμως κάθε μήνα μετράω τα κουκιά και δεν μου βγαίνουν...
1500 ευρώ το εξάμηνο = 250 ευρώ το μήνα για το ΤΣΜΕΔΕ (γνωρίζοντας οτι δεν θα πάρω σύνταξη ποτε)
23% ΦΠΑ σε κάθε απόδειξη
20% κράτηση φόρου
500 ευρώ τέλος επιτηδευματία τον χρόνο
και ποιός ξέρει τι άλλο θα κληθώ να πληρώσω....!
Να μείνω λοιπόν σε αυτή τη χώρα να κάνω τι;;;;
Να ακούω (και να γνωρίζω, λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας) ότι η Ελλάδα έχει τεράστιο ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΟ ορυκτό πλούτο αλλά για κάποιους μυστήριους λόγους δεν τον εκμεταλλέυται;
Να βλέπω τους πολιτικάντηδες και τα λαμόγια να λυμαίνονται όσα με κόπο και αίμα απέκτησαν, δημιούργησαν και διαφύλαξαν οι πρόγονοί μου; Να βλέπω τον ωχαδερφισμό των συμπατριωτών μου;
Να χτυπιέμαι και να αγωνιώ καθημερινά για 700-800 ευρώ μην γνωρίζοντας πόσο ακόμα θα πληρώνομαι και δεν θα βρεθώ κι εγώ άνεργος;
Συμφωνώ στο να παλέψω αλλά πως; Να τρωώ ξύλο από φασιστοειδή τετράποδα, ανδρίκελα της κάθε εξουσίας (ναι στα ΜΑΤ αναφέρομαι). Να πληρώνω άδικους φόρους; Και πες οτι τους πληρώνω για να σώσω την χώρα μου... Πιστεύει κανένας οτι όντως τα χρήματα που δίνω από το υστέρημα μου αξιοποιούνται σωστα;
ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΠΟΤΕ;
Για αυτό λοιπόν ΚΑΙ εγω θα φύγω από αυτή τη χώρα. Για να επιβιώσω και να βιώσω την ζωή που μου αξίζει. Για να μπορέσω να πω οτι θα βγάζω τα προς το ζην και ισως να μπορώ να συνδράμω την οικογένεια που έχω αφήσει πίσω μου. Για να κάνω οικογένεια και παιδιά και να μπορώ να τα μεγαλώσω με αξιοπρέπεια και όχι μέσα στην ανέχεια! Για να συνεχίσω από κάποιο μετερίζι της ανθρωπότητας να ζώ όντας ενας Έλληνας....
Δεν λέω ότι όπου και να πάω θα είναι τα πράγματα ρόδινα και θα με υποδεχτούν με δάφνες ή θα μου δώσουν διευθυντική καρέκλα και μυθικούς μισθούς. Θα ξέρω όμως ότι η δουλειά μου θα πιάνει τόπο, θα κερδίζω δίκαια την ζωή μου και θα έχω τον σεβασμό που πρέπει.
Η Ελλάδα δεν αργοπεθαίνει.... Η Ελλάδα πέθανε... καί πάνω από το πτώμα της ασελγούν πλέον τα κοράκια...

Αναγνώστης - Μελλοντικός Μετανάστης Επιστήμονας


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!