tromaktiko: Κουπονια πρσφορών- Ευκαρίες η απάτη;

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Κουπονια πρσφορών- Ευκαρίες η απάτη;



Ήμουν πάντα επιφυλακτική στις προσφορές καθώς πιστεύω ότι ο,τι πληρώσεις παίρνεις σε αυτή τη ζωή. Παρόλα αυτά αποφάσισα να το... ρισκάρω και να αγοράσω κάποια από αυτά τα κουπόνια που βρίθουν στο διαδίκτυο. Και θα σας πω τις εμπειρίες μου:

Κοινός άξονας αυτών των προσφορών είναι ότι οι τιμές είναι πολύ χαμηλές. Αλλά μην παραμυθιάζεστε φίλοι μου. Στις περισσότερες των περιπτώσεων οι τιμές ήταν χαμηλές εξ’ αρχής είτε τις φουσκώνουν για να μεγαλώσουν το ποσό της έκπτωσης.

Το πρώτο κουπόνι ήταν ένα λούσιμο, κούρεμα, χτένισμα και μανικιούρ σε ένα κομμωτήριο της Δάφνης για 12 ευρώ.

Ραντεβού έκλεισα εύκολα και μάλιστα για μεγάλη Πέμπτη που σε κοινά κομμωτήρια δεν βρήκα. Επιφυλακτική ως αρχάρια στις προσφορές πήγα κ έλαβα αυτά για τα οποία περίμενα. Δύο αλλοδαπές κοπέλες που έκαναν τη δουλειά τους μέτρια. Στο λούσιμο μου έγδαρε το σκάλπ, στο κούρεμα ήταν μέτρια και χτένισμα δεν με ρώτησε τι θέλω αλλά άρχισε από μόνη της να μου ισιώνει το μαλλί. Η διπλανή κυρία ζήτησε μπούκλες και τη χρέωσαν παραπάνω. Στο μανικιούρ διαπίστωσα ότι δεν τηρούσαν καθόλου τις συνθήκες υγιεινής (δεν αποστείρωναν τα εργαλεία) και όταν η ίδια κυρία ζήτησε γαλλικό της είπαν ότι χρεώνουν παραπάνω το βερνίκι. Όχι για το γαλλικό, οποιοδήποτε βερνίκι. Όταν έφυγα, δεν μου ζήτησαν χρήματα για το βερνίκι αλλά κι εγώ ξέχασα να ζητήσω την απόδειξη που δικαιούμουν.

Το δεύτερο κουπόνι ήταν 8 συνεδρείες personal training για 29 ευρώ αντί αξίας 120 ευρώ με έκπτωση 76%. Τα μαθηματικά ήταν σωστά γιατί έχω διαβάσει διάφορα αλλά όταν ρώτησα πόσο θα μου κοστίσει να συνεχίσω τις συνεδρίες μου είπαν 8 ευρώ η μια. Δηλαδή 8 συνεδρίες θα μου κοστίσουν 64 ευρώ και όχι 120 όπως μου είχαν πει. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Το τρίτο κουπόνι και τελευταίο ήταν μανικιούρ, πεντικιούρ και σχηματισμός φρυδιών για 12 ευρώ στο UGOT Nail στη Γλυφάδα. Παραθέτω το όνομα της επιχείρησης για να ειδοποιήσω όλους τους ενδιαφερόμενους να μην αγοράσουν κουπόνι γιατί δεν θα εξυπηρετηθούν ποτέ. Δυο εβδομάδες πριν τη λήξη της προσφοράς πήρα τηλέφωνο να κλείσω ραντεβού και η κυρία μου είπε ότι δυστυχώς δεν υπάρχει ραντεβού μέχρι τις 15 Ιουνίου και ότι δεν θα μου επιστρέψει τα λεφτά μου ούτε θα με εξυπηρετήσει. Εν ολίγοις, η κυρία πήρε τα χρήματα μου τον Ιανουάριο και όταν έφτασε η ώρα να ζητήσω την υπηρεσία που μου είχε υποσχεθεί, μου αρνήθηκε. Πράγμα το οποίο αποτελεί αδίκημα. Όταν παραπονέθηκα εντόνως μου προσέφερε ένα μανικιούρ μετά τη λήξη της προσφοράς και με ενημέρωσε ότι έχουν περισσέψει άλλα 15 κουπόνια που δεν θα εξυπηρετηθούν. Για συμπαράσταση μου το είπε; Και ερωτώ: τι σημαίνει δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει μετά τη λήξη;;;;;Δεν είναι προϊόν που τελείωσε αλλά υπηρεσία. Μάλιστα μου είπε ότι από 15 Ιουνίου που λήγει θα ισχύσει καινούργια προσφορά...Αφού τα τσέπωσε καλά με την πρώτη πάει να ξεγελάσει κι άλλους. Πήρα τηλέφωνο την Golden Deals που είχα αγοράσει το κουπόνι, τους έστειλα e-mail και μου απάντησαν ότι η υπεύθυνη είχε αναγκαστεί να φύγει στο εξωτερικό επειγόντως και θα με εξυπηρετούσε από την επόμενη εβδομάδα. Την επόμενη εβδομάδα εκείνη ισχυρίστηκε ότι δεν είχε ραντεβού γιατί το είχα αφήσει για τελευταία στιγμή και ότι μπορούσαν να την ελέγξουν και να δούνε ότι τα ραντεβού της ήταν κλεισμένα. Έγραψα ξανά στην Golden Deals αλλά χωρίς λύση. Απευθύνθηκα στο Ινστιτούτο Καταναλωτών και μου επιβεβαίωσαν ότι έχω δίκιο και δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων. Και θέλω να πω σε όλους εσάς να απευθύνεστε στο ΙΝΚΑ για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε με αυτές τις υπηρεσίες για να μην τους αφήσουμε να μας εκμεταλλεύονται άλλο. Στις περισσότερες φορές τρομοκρατούνται και επιστρέφουν τα χρήματα που κρατούν παράνομα. Η κυρία απο τα U GOT Νail στο άκουσμα της καταγγελίας προσφέρθηκε να με εξυπηρετήσει σε δύο διαφορετικά ραντεβού. Φίλη μου, που έχει αγοράσει το ίδιο κουπόνι και δεν την εκβίασε όπως εγώ περιμένει ακόμα ραντεβού για να κάνει τα μισά από όσα έχει πληρώσει.

Πλέον, ξεγράφτηκα από τα newsletters όλων αυτών των sites με τις προσφορές και δεν αγοράζω τίποτα πια.

Και όσο για αυτές τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τις προσφορές ώς μέσο διαφήμισης ένα έχω να πώ: Η καλύτερη διαφήμιση είναι η συνέπεια και οι προσιτές τιμές όλο το χρόνο για όλους.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!