tromaktiko: Άβουλα πιόνια....

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Άβουλα πιόνια....



Συγχαρητήρια "μάγκες".... Μετά την πρώτη χρυσή σελίδα στην ένδοξη ιστορία σας (ναι, ναι τότε που κοπανάγατε τους "επικίνδυνους" συνταξιούχους)...
χθες προσθέσατε ακόμα μία... Χθες κατατροπώσατε και τους "επικίνδυνους" γέρους-μανάδες-παιδιά που πήγαν να διαμαρτυρηθούν γιατί κάποιοι καταστρέφουν το μέλλον τους (σας)....

Άβουλα ανθρωπάκια, χωρίς κρίση, ρομποτάκια των συμφερόντων... και μην ακούσω οτι είναι εργαζόμενοι και εκτελούσαν εντολές και πως κι εγώ τα ίδια θα έκανα...
ΟΧΙ ρε πιόνια, εγώ δεν θα χτύπαγα την μάνα μου γιατί έτσι με διέταξαν κάποιοι... ΟΧΙ ρε πιόνια δεν θα βάραγα τους παπούδες μου γιατί έτσι θα κρατήσω την δουλειά μου...
Δεν είναι όλα φράγκα πιόνια μου, υπάρχει και κάποιες άγνωστες προς εσάς λέξεις, η λέξη ΦΙΛΟΤΙΜΟ, η λέξη ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, η λέξη ΑΝΘΡΩΠΙΑ.... Το ξέρω σας έβαλα δύσκολα...

Ήμουν κι εγώ απο τα χιλιάδες άτομα που δάκρυσαν οταν έμαθαν για την εκτέλεση των παιδιών στο Ρέντη. Απο αυτούς που λυπήθηκαν που τόσα νιάτα χάθηκαν άσκοπα... Τώρα όμως όλα άλλαξαν πιόνια μου... Τώρα πλέον είσαστε απέναντι μου... Δεκάρα τσακιστή δεν θα δώσω για όσους ακόμα χάσουν την ζωή τους στο προσεχές μέλλον, για όσα δάχτυλα και αν χάσουν πάνω στο "καθήκον" τους... Πφφ...ήταν μπάτσοι θα σκεφτώ, τους άξιζε....

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!