tromaktiko: Ξύπνιοι βενζινάδες

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Ξύπνιοι βενζινάδες



Σάββατο μεσημέρι και πριν την εξόρμηση μου για ένα μπανάκι αποφασίζω να βάλω βενζίνη, βλέπω την τιμή της αμόλυβδης 1.64, μια χαρά λέω.Λέω στο "παιδί" 20 ευρώ, μου δίνει τα κλειδιά και η κοπέλα μ παρατηρεί οτι έχουν μπεί μόλις 11 λίτρα, κοιτάζω την τιμή
του λίτρου 1.74!!!!
Ρωτάω το "παιδί" γιατί και μου απαντάει οτι εχει ενα κολλημένα χαρτάκι, αλλα κυριολεκρικά χαρτάκι 20cm x 10cm που λέει οτι
"ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΛΗ ΤΕΛΟΣ" στο πλάι της αντλίας!!!!!!!!
και το κερασάκι στην τούρτα είναι οτι ο θεός μου έβαλε V- Power Racing ούτε καν την απλη 100αρα.
Και δεν μου είπε τίποτα, με ένα χαρτάκι ξεμπέρδεψε, τι λές ρε φίλε ενημέρωσε με πρώτα πές μου τις εναλλακτικές μου
και μετά θα σου πώ, που παίρνεις πρωτοβουλίες με το πορτοφόλι μου!!!!!!!
το βενζινάδικο ειναι Χ. Τρικούπη και Κηφισίας (SHELL) , ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ!!!!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!