tromaktiko: ΟΤΕ Κατάχρηση εξουσίας από υπαλλήλους ή άγνοια που τους οδηγεί σε αξιόποινες πράξεις;

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

ΟΤΕ Κατάχρηση εξουσίας από υπαλλήλους ή άγνοια που τους οδηγεί σε αξιόποινες πράξεις;



Θέλω να το τοποθετήσω το θέμα με μια ερώτηση γιατί πιστεύω στον κοινό νου και λογική και να μου πείτε τι συμπέρασμα βγάζετε...
Σαν όλους τους πολίτες αυτής της χώρας θέλω να βάλω τηλέφωνο για να μιλάω, να επικοινωνώ, να ασκώ στην τελική το "προνόμιο" της Νέας
εποχής στις τηλεπικοινωνίες που τόσο μα τόσο πολύ πετυχημένα μου προβάλει ο ΟΤΕ!
Γεγονότα. Κάνω αίτηση στον ΟΤΕ Ρεθύμνου 3/3/2011 για νέα τηλεφωνική σύνδεση. Περιμένω το διάστημα που μου είπαν ότι θα χρειαστεί, δεν
ενοχλώ (γιατί είμαι από τους ανθρώπους που δεν προσπερνώ στο φανάρι για να μπω πρώτος) και στα μέσα Απριλίου ανακαλύπτω ότι έχει αποσυρθεί από εμένα!!!! η αίτησή μου. Τι κάνω; Ζητάω το λόγο! το πως και το γιατί. Άκρη φυσικά δε βρήκα. Ξανακάνω αίτηση 20 Απριλίου 2011 και σήμερα 14 Ιουνίου 2011 ανακαλύπτω και πάλι ότι έχω ξανά αποσύρει την αίτηση. Στα παράπονα που λογικά ο
καθένας θα έκανε ρωτάω ποιος είναι τελικά αυτός που αντί εμού αναιρεί ένα αίτημά μου! Ποιος είναι αυτός που λογικά με το φόβο μην τυχόν και παρουσιάσει μη επίτευξη στόχων ή αιτημάτων θέλει να παρουσιάζει στους από πάνω του ότι η δουλειά γίνεται και είναι ικανός? Ποιος είναι αυτός που αφού παρουσιάζει εμένα να ακυρώνω μια αίτηση διαπράττει το αδίκημα της πλαστογραφίας με χρήση και δεν ελέγχεται; Και τέλος ποιος είναι αυτός ο φορέας του ΟΤΕ που ελέγχει παρατυπίες από το προσωπικό του? Υπάρχει;
Ψάχνοντας δε βρήκα πουθενά μια άκρη να επικοινωνήσω με κάποιον ανώτερο υπεύθυνο αυτού του Οργανισμού παρά μόνο παράπονα για λογαριασμούς! Και ρωτάω, ένα ψάρι βρομάει από το κεφάλι; ή και από την ουρά του; ή ολόκληρο! Αποδείξτε μου το αντίθετο

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!