tromaktiko: Για την Κύπρο

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Για την Κύπρο



Αυτό αφορά όλα τις προηγούμενες αναρτήσεις σχετικά με την Κύπρο και την κυπριακή διάλεκτο και ιστορία. Και εγώ Κύπριος είμαι και ο ένας από τους λίγους αδελφικούς μου φίλους είναι Ελλαδίτης. Αν και καταλαβαίνω την ελληνική ιστορία του τόπου μου χαίρομαι που δεν ενωθήκαμε με την Ελλάδα και λυπάμαι τον κόσμο που ακόμα νομίζει πως οι Κύπριοι είναι Έλληνες, γιατί πέρα από τη θρησκεία και τη γλώσσα καμία σχέση δεν έχουμε. Η έννοια δημοκρατία έχει πια βιαστεί στην Ελλάδα και κυριαρχεί η λαμογιά εις βάρος του συμπολίτη. Δεν είναι τυχαίο που φτάσατε σε αυτή την κατάσταση και δεν φταίνε μόνο οι 300 της Βουλής αλλά όλοι σας, ο καθένας με το μερίδιό του. Και πραγματικά λυπάμαι που πολλοί από εσας βρίσκετε καταφύγιο στην Κύπρο, μιας και οι περισσότεροι μιλάτε με τα χειρότερα λόγια για αυτή, και φοβάμαι την τύχη του τόπου μου με εσάς μέσα. Να βρείτε άλλη χώρα να βιάσετε.

Ένας Κύπριος
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!