Το άρθρο του κ. Νίκου Παπαχρήστου στον “Πυλώνα Εκκλησιαστικών Ειδήσεων ΑΜΗΝ” “Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού” είναι θαυμάσιο.
Πολύ καλογραμμένο. Με ορθή αντίληψη του θέματος που πραγματεύεται και ορθή διάγνωση της πρόθεσης των αθέων να αρπάξουν την Εκκλησιαστική περιουσία και να επιβάλουν χωρισμό Εκκλησίας και Πολιτείας τον οποίο - ειρήσθω εν παρόδω - αφρόνως πολλοί ιεράρχες, από όλες τις πτέρυγες της Ιεραρχίας, πριμοδοτούν.
ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΘΕΩΝ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ
Οι άθεοι κυβερνώντες επιδιώκουν να κατασχέσουν ολόκληρη την κινητή και ακίνητη περιουσία της Εκκλησίας και να Την πετάξουν στο δρόμο χωρίς κανένα πόρο επιβίωσης. Παράλληλα θέλουν να διώξουν τους θεολόγους και το μάθημα των Θρησκευτικών από τα σχολεία και να εξοβελίσουν τις Θεολογικές Σχολές από τα Πανεπιστήμια.
Οι σχεδιασμοί τους είναι σαφέστατοι. Επιδιώκουν δυσμενή χωρισμό που θα αφήσει την Εκκλησία γυμνή από κάθε περιουσιακό στοιχείο. Μεθοδεύουν την πλήρη περιθωριοποίησή Της από τη ζωή του ευλογημένου μας Γένους, για να Της αποκλείσουν κάθε δυνατότητα παρέμβασης στα δρώμενα της κοινωνίας.
ΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕ
Εκεί, λοιπόν, που είσαι έτοιμος να συγχαρείς - με όλη σου την καρδιά - τον κ. Παπαχρήστου για την ενάργεια της όρασης του θέματος που πραγματεύεται, έρχεται, στις τρεις τελευταίες παραγράφους του - κατά τα άλλα εξαίρετου άρθρου του - και δίνει μια κλωτσιά στο ωραίο οικοδόμημα που πύργωσε και γκρεμίζει όλα όσα ορθά και εμπεριστατωμένα έγραψε και τα μετατρέπει σε “λίθους, πλίνθους και κέραμους ατάκτως ερριμένα”.
Σ’ αυτές τις παραγράφους ο κ. Παπαχρήστου - όχι μόνον δεν υποδεικνύει - ως όφειλε - τον κατάπτυστο ρόλο του διά τας αμαρτίας ημών Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, για να επιβληθεί ο δυσμενής αυτός χωρισμός, αλλά προσπαθεί “να τον βγάλει λάδι”, κατά τη λαική έκφραση.
ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Προσπαθώ - όση μοι δύναμις - να αποδίδω αγαθά ελατήρια στους συνανθρώπους μου. Θα βάλω, λοιπόν, καλό λογισμό και θα πω ότι ο κ. Παπαχρήστου δεν έγραψε προπαγανδιστικό άρθρο για να καλύψει τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και να κουκουλώσει τον συνωμοτικό του ρόλο στα σχέδια των αθέων, αλλά ότι - καλή τη προαιρέσει - τον πιστώνει με αγαθές προθέσεις που δυστυχώς όμως ο Μακαριότατος δεν έχει.
Θα ερωτηθώ ίσως. Καλά! Γιατί είσαι έτοιμος να βάλεις καλό λογισμό για τον κ. Παπαχρήστου ότι ίσως παρεσύρθη και δεν βάζεις καλό λογισμό και για τον Αρχιεπίσκοπο και να πείς ότι απλά ενεπαίχθη από την κυβέρνηση;
ΜΗΠΩΣ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΝΕΠΑΙΧΘΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;
Απλούστατα, θα απαντήσω. Επειδή αν όντως ο Μακαριότατος είχε πέσει θύμα της κακοήθειας των τρισάθλιων ΠΑΣΟΚΩΝ θα έπρεπε να έχει κάνει τρία πράγματα.
1.) Να καταγγείλει στεντορεία τη φωνή τις κυβερνητικές μεθοδεύσεις και να καλέσει τους πιστούς σε εγρήγορση,
2.) Να συγκαλέσει αμέσως την Σύνοδο της Ιεραρχίας για να ληφθούν οι δραστικές αποφάσεις που θα στραγγαλίσουν - εν τη γενέσει τους - τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς, και
3.) Να διώξει κλωτσηδόν τον κ. Γιαγκάτζογλου και τα άλλα φυντάνια του Αρχιεπισκοπικού περιγύρου που συνωμοτούν με τους άθεους που μας κυβερνούν.
Αυτά έκανε ο Μακαριότατος;
Οχι βέβαια!
Επομένως;
Πώς να πιστώσω τον Αρχιεπίκσοπος Ιερώνυμο με καλές προθέσεις, χωρίς να μαστιγώσω ανελέητα τη λογική μου και τη λογική των αναγνωστών του άρθρου μου;