tromaktiko: Απάντηση εταιρείας σε καταγγελία αναγνώστη

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Απάντηση εταιρείας σε καταγγελία αναγνώστη



Προς απάντηση της επιστολής
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/ravenna.html η κυρία ‘’ανώνυμη αναγνώστρια’’ θα πρέπει αν όντως είναι πελάτης της εταιρείας...
 να γνωρίζει ότι όλες μας οι παραδόσεις γίνονται επί πεζοδρομίου και αυτό αναγράφεται σε όλα τα δελτία παραγγελίας, όπως και ότι ο πελάτης υποχρεούται να έχει εργάτες για την εκφόρτωση. Αυτό γίνεται σε όλες τις εταιρείες ειδών υγιεινής και πλακιδίων. Λόγο όμως ότι τα φορτηγά της εταιρείας μας διαθέτουν γερανό(παπαγαλάκι) , ενημερώνουμε τους πελάτες μας πριν την παραγγελία τους ότι σε περίπτωση που δεν υπάρχουν εμπόδια(καλώδια ΔΕΗ, κάγκελα στα μπαλκόνια, αυτοκίνητα κλπ ) ,τότε μπορούμε με το γερανό να εξυπηρετήσουμε και να ανεβάσουμε τις παλέτες με τα προϊόντα έως τον δεύτερο όροφο. Η εταιρεία μας, με σεβασμό στον πελάτη αναγράφει σε κάθε δελτίο παραγγελίας όλα τα προαναφερόμενα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων και με μεγάλα γράμματα. Δεν είναι τυχαίο ότι η RAVENNA είναι νούμερο ένα εταιρεία αυτή τη στιγμή στη Ελλάδα στο είδος της, με τόσους ευχαριστημένους πελάτες από όλη την επικράτεια.

Λουκάς Βρεττός
Αντιπρόεδρος Δ.Σ.


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!