tromaktiko: Οι παραπληγικοί δεν δικαιούνται αναπηρικό καροτσάκι στην Ελλάδα;

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Οι παραπληγικοί δεν δικαιούνται αναπηρικό καροτσάκι στην Ελλάδα;



Θα πρέπει να τρέπονται εκεί στον ΟΠΑΔ.
Πηγαίνοντας σήμερα στον ΟΠΑΔ στην Αθήνα για να μου βάλει μια σφραγίδα ο ελεγκτής ιατρός σε συνταγή δημόσιου νοσοκομείου, που μου έγραφε ο ιατρός την...
χρήση αναπηρικού αμαξιδίου και ενώ είμαι παραπληγικός με απόφαση παραπληγίας, ο ελεγκτής ιατρός του ΟΠΑΔ μου είπε ότι δεν το υπογράφει γιατί ο ΟΠΑΔ χορηγεί αμαξίδια ελαφρού τύπου μόνο σε άτομα που έχουν αναπηρία άνω των 80%, αν βγάλεις χαρτί με 80% αναπηρία τότε θα στο υπογράψω μου είπε.
Δηλαδή τι εννοείται ότι θα πρέπει να εύχομαι να χειροτερέψω και να γίνω τετραπληγικός για να μου δώσετε αμαξίδιο;
Δηλαδή όλοι όσοι είμαστε παραπληγικοί και έχουμε απόφαση αναπηρίας 67% και άνω είμαστε καλά ;
Δηλαδή εμείς μήπως μπορούμε να περπατήσουμε με τα δικά μας πόδια και δεν το γνωρίζουμε ;
Ντράπηκα, νευρίασα και έφυγα με το κεφάλι κάτω βρίζοντας την μοίρα μου, και ο ελεγκτής ιατρός είμαι σίγουρος ότι θα νευρίασε, όχι όμως για το αμαξίδιο που δεν μπόρεσε να μου υπογράψει αλλά γιατί δεν τον άφηνα να μιλήσει στο κινητό του. Δυσανασχετούσε που ζητούσα κάποια εξήγηση……. μα τι το περίεργο ζήτησα; Ένα αναπηρικό αμαξίδιο ήθελα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!